گارانتی به آپشنها اضافه شد/ نظارت بر خودروییها بیشتر میشود
مدیر کل نظارت سازمان حمایت گفت: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشنها اضافه شد و عرضه کنننده میتواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.
وی در ادامه افزود: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشنها اضافه شد و عرضه کنننده میتواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.
میر آخورلو در توضیح نحوه نظارت بر تولید گفت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراحل تولید نظارت کافی را بر روند کاری عرضه کنندگان دارد.
مدیر کل نظارت سازمان حمایت تصریح کرد: مشتریانی که از نحوه خدمات پس از فروش عرضه ککنده راضی نبودهاند میتوانند شکایات خود را به وزارت صنعت و معدن استان خود ارائه داده و از این طریق پیگیری کنند و یا برای طرح دعوی میتوانند با شماره 124 تماس بگیرند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *