صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در مازندران

۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۸۸۰
مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری مازندران از برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران در مازندران خبرداد.
به گزرارش گروه جامعه ، دلاور بزرگ نیا افزود: چهارمین کنگره‌ تاریخ معماری و شهرسازی  از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پس از یک دهه تعویق در سال جاری برگزار می شود.
 
وی افزود: برای اولین بار و با نگاهی متفاوت به این دوره کنگره های استانی به صورت ادواری توسط ادارت کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها  برگزار می شود.
وی اظهارداشت: این کنگره ها با رویکرد شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، قابلیت‌های تاریخی و فرهنگی نهفته در شهرها و دیگر سکونتگاه های زیستی مانند روستا، می تواند موجب  ارتقای حفاظت از میراث فرهنگی به ‌صورت مداوم و پایدار شود.

بزرگ نیا افزود:کنگره‌ استانی مازندران  با توجه به ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و با تاکید بر تاریخ معماری و شهرسازی استان  درمحور ها و حوزه‌های فرهنگی ـ طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی، منظرهای فرهنگی و شهری تاریخی، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان‌شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس و راه‌های فرهنگی و عناصر وابسته به موضوع تاریخ معماری و شهرسازی استان  برگزارمی شود.

وی مهلت ارسال خلاصه و اصل مقالات را  15 آبان ماه 95 عنوان کردوافزود:کنگره 24 و 25 آذر ماه در محل دانشگاه مازندران برگزار می شود.

دبیرخانه این کنگره در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران واقع شده است.علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.mchto.ir  مراجعه کنند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *