صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سی ۲؛ زیبای سرخ +تصاویر

۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۰۱۱۶۴
انتخاب رنگ قرمز برای چنین خودرویی کاملا مناسب به نظر می رسد رنگی که حس سرعت و قدرت را به مخاطب منتقل می کند و این با داشته های سی 2 کاملا مطابقت دارد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از پول نیوز، برند کوروت را می توان یکی از موفق ترین و جذاب ترین خطوط تولیدی جنرال موتوز تحت نام شورولت دانست. برندی که طی سال ها با ارائه سوپراسپرت های خوش سیما و پرقدرت میلیون ها طرفدار برای خود در سراسر جهان دست و پا کرده است.

بی شک در میان محصولات کوروت یکی از خاص ترین آنها استینگ ری های نسل دوم یا همان سی ۲ است که تولید آن از سال ۱۹۶۲ آغاز و تا سال ۱۹۶۷ تداوم داشته است. سی ۲ ها در دو مدل ۲ درب کانورتیبل و همچنین کوپه روانه باز شدند. اتاق جذاب با ظاهری که بیشتر شبیه موشک بود به یکی از برترین طراحی های دنیای خودرو مبدل شد.

برای امروز هم ما با یک سی ۲ با رنگ قرمز داغ سروکار داریم که مراحل به روزرسانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و حاصل پروزه تیونیگ خودرویی مثال زدنی شده است.

انتخاب رنگ قرمز برای چنین خودرویی کاملا مناسب به نظر می رسد رنگی که حس سرعت و قدرت را به مخاطب منتقل می کند و این با داشته های سی ۲ کاملا مطابقت دارد. سی ۲ ۱۹۶۵ برای آزمایش به تپه های شرق سان فرانسیسکو منتقل شده است که پس زمینه هایی استثنایی و هماهنگ برای ثبت تصاویر در اختیار عکاسان قرار می دهد.

به عنوان رنگ مکمل در این پروژه از مشکی مات استفاده شده که قطعا بهترین انتخاب ممکن برای قرارگرفتن در کنار این قرمز دوست داشتنی خواهد بود. رینگ ها و بامپرهای خطی با رنگ تیره خود بسیار ایده آل به نظر می رسند. فندرها نیز توسعه یافته و به اصظلاح مقداری چاق تر شده اند تا ظاهر خودرو زیباتر به نظر برسد.

شاید انتظار داشته باشید در بخش موتور از یک ال اس بلوک بزرگ استفاده شده باشد اما اینجا همه چیز برعهده یک تپنده ۳۶۴ اینچ مکعبی بلوک کوچک که با تغییرات صورت گرفته و بهبود عالی تنفس؛ خروجی آن به ۵۲۵ اسب بخار افزایش یافته است.

گشتاور مجموعه نیز برابر با ۵۰۰ پوندفوت محاسبه شده است. کنترل این اژدهای سرخ برعهده یک جعبه دنده سنتی ۴ سرعته است. لاستیک از برند فالکن به همراه سیستم ترمز برند مشهور ویلوود نیز وظایف مهمی را در این پروژه بر عهده دارند.

فضای کلاسیک داخل اتاق کوچکترین تغییری نداشته و همه چیز به سبک دهه ۶۰ خودنمایی می کند.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *