مشتری جدید برای تبلیغات محیطی لیگ شانزدهم
یک موسسه که از چند کانون تبلیغاتی تشکیل شده است پیشنهاد جدیدی برای تبلیغات محیطی لیگ برتر به سازمان لیگ ارائه داده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در دومین فراخوان واگذاری تبلیغات محیطی لیگ شانزدهم یک پیشنهاد جدید به دست سازمان لیگ رسید. این پیشنهاد از سوی یک موسسه شراکتی است که از چند کانون تبلیغاتی تشکیل شده و خواهان تبلیغات محیطی لیگ شانزدهم شده است.
تا پیش از این جدیترین پیشنهاد از سوی همراه اول ارائه شده بود که شامل تبلیغات محیطی، حق پخش تلویزیونی و پیامکهای تبلیغاتی شده بود. اما شرکت مذکور تنها خواهان تبلیغات محیطی است.
این شرکت در پیشنهادی خود نسبت به پرداخت به موقع اقساط این همکاری متعهد شده است تا مشکلاتی که در فصل پیش در این مورد برای سازمان لیگ در قرارداد با یک کانون تبلیغاتی پیش آمده بود تکرار نشود.
طبق شنیدهها، سازمان لیگ هنوز پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده و مشغول بررسی آن است.
انتهای پیام /
تا پیش از این جدیترین پیشنهاد از سوی همراه اول ارائه شده بود که شامل تبلیغات محیطی، حق پخش تلویزیونی و پیامکهای تبلیغاتی شده بود. اما شرکت مذکور تنها خواهان تبلیغات محیطی است.
این شرکت در پیشنهادی خود نسبت به پرداخت به موقع اقساط این همکاری متعهد شده است تا مشکلاتی که در فصل پیش در این مورد برای سازمان لیگ در قرارداد با یک کانون تبلیغاتی پیش آمده بود تکرار نشود.
طبق شنیدهها، سازمان لیگ هنوز پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده و مشغول بررسی آن است.
انتهای پیام /
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *