صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حذف دفاتر دست نویس املاک در ادارات ثبت اسناد و املاک کرمان

۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱:۴۲
کد خبر: ۲۰۰۷۴۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
طالبی زاده با اشاره به حذف دفاتر املاک دست نویس در ادارات ثبت اسناد و املاک سطح استان کرمان گفت: برنامه بعدی این اداره کل حذف دست نویسی دفاتر در دفترخانه های اسناد رسمی است که در آینده نزدیک انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به حذف دست نویسی دفاتر املاک در ادارات ثبت اسناد و املاک سطح استان گفت: برنامه بعدی این اداره کل حذف دست نویسی دفاتر در دفترخانه های اسناد رسمی است که در آینده نزدیک انجام می‌شود.

رضا طالبی زاده در گردهمایی روسای ادارات ثبت اسناد و املاک سراسر استان کرمان که در شهرستان ماهان برگزار گردید با اشاره به تکمیل فرایند آرشیو الکترونیکی پرونده‌های ثبتی در شهرستان کرمان و شهرهای ماهان و شهداد از توقف گردش فیزیکی پرونده در این ادارات در آینده نزدیک خبر داد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان همچنین با اشاره به حذف دست نویسی دفاتر املاک در ادارات ثبت اسناد و املاک سطح استان برنامه بعدی این اداره کل را حذف دست نویسی دفاتر در دفترخانه های اسناد رسمی برشمرد که در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

طالبی زاده ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه ادارات ثبت در میان مردم و مسئولین، تحقق این مهم را منوط به عملکرد مدیران و کارکنان ادارات ثبت دانست.

وی افزود: در گذشته وظایف و اقدامات سازمان ثبت برای مردم تا حدود زیادی ناشناخته بود و بسیاری از مسئولین نیز از وظایف و اقدامات ادارات ثبت اطلاع کافی نداشتند.

طالبی زاده خاطرنشان کرد: چیزی که در چند سال اخیر به دنبال آن بوده ایم اطلاع رسانی در خصوص خدمات و اقدامات و وظایف ثبت بوده است و با اطلاع رسانی صورت گرفته و تعامل هرچه بیشتر با ادارات و نهادهای مختلف در سال‌های اخیر خوشبختانه خدمات ثبتی تا حدود زیادی برای مردم و مسئولین شناخته شده و تقریبا توانسته ایم جایگاه ثبت را برای مردم و مسئولین مشخص کنیم.

وی مهمترین راهکار در راستای بهبود جایگاه ادارات ثبت و ارتقاء آن نزد مردم را، عملکرد کارکنان و مدیران ادارات و برخورد آنها با مراجعین دانست و افزود: نحوه برخورد با مراجعین و تکریم ارباب رجوع باید با نهایت دقت و حساسیت انجام شود و باید سعی کنیم مردم را راضی نگه داریم.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه روسای ادارات ثبت در امور مختلف کاری از جمله نحوه برخورد با مراجعین، رعایت نظم و انضباط و مسئولیت پذیری برای کارمندان تحت مدیریت خود الگو هستند، رعایت نظم و انضباط و اخلاق حرفه ای را از ناحیه روسای ادارات زمینه ساز شکل گیری این گونه رفتارها در کارکنان ادارات دانست.

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان کرمان از تعامل سازنده روسای ادارات ثبت با فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان ها بعنوان وظیفه دیگر مدیران واحدهای ثبتی در حوزه فعالیت خود نام برد و تصریح کرد: مدیران ادارات ثبت باید در جلسات و برنامه‌های مختلف حوزه فعالیت خود حضور موثر و مستمر داشته باشند و در خصوص اقدامات و خدمات و همچنین مشکلات و نیاز های خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *