درآمد حاصل از اپلیکیشن های iOS چهار برابر اندروید است
درآمد حاصل از اپلیکیشنهای موبایل بیشتر مربوط به بازیهاست. در این میان، اپلیکیشنهای iOS باوجود این که همیشه تعداد دانلود کمتری نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی اندروید دارند، میانگین درآمد بیشتری را برای توسعهدهندگان خود ایجاد میکنند. آماری که به تازگی توسط شرکت App Annie منتشر شده، نشاندهنده تفاوت ۴ برابری این درآمد است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زومیت، آخرین آماری که توسط شرکت App Annie منتشر شده، مربوط به آمار دانلود و درآمد اپلیکیشنهای موبایل در App Store و Google Play است. این آمار نشاندهنده برتری درآمد بازیها نسبت به دیگر اپلیکیشنها و نیز برتری iOS نسبت به اندروید در میزان درآمد است.
از ابتدای تاسیس دو مارکت اپلیکیشن اپ استور و گوگل پلی، آمار دانلود و درآمد این دو سرویس به صورت نمایشی در حال افزایش است. اما زمینه رشد این دو سرویس در دو مسیر مختلف طی میشود. در سهماهه دوم سال جاری، تعداد اپلیکیشنهای دانلود شده از گوگل پلی، تقریباً دو برابر اپ استور بوده است و این در حالی است که میانگین درآمد توسعهدهندگان iOS در این زمان، دو برابر توسعهدهندگان اندروید بوده و این آمار نشاندهنده تفاوت ۴ برابری این دو سرویس در درآمد است.
آمار دیگری که از نمودارهای منتشر شده برداشت میشود، تعداد دانلود و هزینه در بازیها در کشورهای مختلف است. در بخشی از این نمودارها نشان داده شده که آمار دانلود و هزینه در بازیهای iOS، برای اولین بار در کشور چین بیش از کشور آمریکا شده است و این نشاندهنده اهمیت بازار چین برای اپل است. هر چند مقامات چینی تلاش زیادی میکنند تا دسترسی کاربران را به سرویسهای iOS محدود کنند، اما این بازار باز هم در حال گسترش است. بعلاوه، این نمودارها سه کشور چین، آمریکا و ژاپن را در صدر لیست دانلود و درآمد اپلیکیشنها نشان میدهند.
با توجه به درآمد بالای اپلیکیشنهای iOS در چین و ممنوعیت فعالیت گوگل در این کشور، چین را میتوان یکی از دلایل فاصلهی زیاد درآمدی بین توسعهدهندگان اندروید و iOS نامید.
یکی دیگر از آمارهایی که نمودارهای منتشر شده به آن اشاره میکنند، زمان سپری شده در اپلیکیشنهاست که طبق این آمار رو به افزایش است. آمارهای منتشر شده در مورد درآمد از اپلیکیشنها نیز مبلغی حدود ۱۰۲ میلیارد دلار را برای سال ۲۰۲۰ پیشبینی میکنند که نشاندهنده گسترش و اهمیت بازار اپلیکیشنها است.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
از ابتدای تاسیس دو مارکت اپلیکیشن اپ استور و گوگل پلی، آمار دانلود و درآمد این دو سرویس به صورت نمایشی در حال افزایش است. اما زمینه رشد این دو سرویس در دو مسیر مختلف طی میشود. در سهماهه دوم سال جاری، تعداد اپلیکیشنهای دانلود شده از گوگل پلی، تقریباً دو برابر اپ استور بوده است و این در حالی است که میانگین درآمد توسعهدهندگان iOS در این زمان، دو برابر توسعهدهندگان اندروید بوده و این آمار نشاندهنده تفاوت ۴ برابری این دو سرویس در درآمد است.
آمار دیگری که از نمودارهای منتشر شده برداشت میشود، تعداد دانلود و هزینه در بازیها در کشورهای مختلف است. در بخشی از این نمودارها نشان داده شده که آمار دانلود و هزینه در بازیهای iOS، برای اولین بار در کشور چین بیش از کشور آمریکا شده است و این نشاندهنده اهمیت بازار چین برای اپل است. هر چند مقامات چینی تلاش زیادی میکنند تا دسترسی کاربران را به سرویسهای iOS محدود کنند، اما این بازار باز هم در حال گسترش است. بعلاوه، این نمودارها سه کشور چین، آمریکا و ژاپن را در صدر لیست دانلود و درآمد اپلیکیشنها نشان میدهند.
با توجه به درآمد بالای اپلیکیشنهای iOS در چین و ممنوعیت فعالیت گوگل در این کشور، چین را میتوان یکی از دلایل فاصلهی زیاد درآمدی بین توسعهدهندگان اندروید و iOS نامید.
یکی دیگر از آمارهایی که نمودارهای منتشر شده به آن اشاره میکنند، زمان سپری شده در اپلیکیشنهاست که طبق این آمار رو به افزایش است. آمارهای منتشر شده در مورد درآمد از اپلیکیشنها نیز مبلغی حدود ۱۰۲ میلیارد دلار را برای سال ۲۰۲۰ پیشبینی میکنند که نشاندهنده گسترش و اهمیت بازار اپلیکیشنها است.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *