شکایت مخابرات از من هنوز نهایی نشده است/ ارائه توضیحات درخصوص مشکلات مخابرات
محمد مهدی تندگویان درگفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: موضوع تعرفه های تلفن های ثابت و همراه که چندی پیش در قالب تذکری در شورای شهر تهران مطرح شد قرار است هر چه سریعتر اصلاح شود.
وی افزود: زمانی که بازدید کنندگان به سایت مخابرات مراجعه می کردند تعرفه های تلفن ها برروی سایت موجود نبود وهمین موضوع مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مذاکره سخنگوی شورای شهر با مسئولان مخابرات اظهار کرد: رضا تقی پور به عنوان سخنگوی شورای شهر تهران طی تماسی که با مسئولان مخابرات داشت از آنها درخواست کرد که این مشکل برطرف شود.
وی ادامه داد: مسئولان مخابرات عذرخواهی خود در رابطه با موجود نبودن مبلغ تعرفه ها را اعلام کرده و این قول مساعد را دادند که این مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکل شهروندان تهرانی در رابطه با پرداخت قبوض تلفن ثابت با سامانه 1818 تصریح کرد: افرادی که می خواستند از طریق سامانه 1818 قبض خود را پرداخت کنند با مشکل مواجه شده و این معضل تا یک هفته نیز ادامه داشت.
تندگویان بیان کرد: از طریق بانک ملی و بانک اقتصاد نوین قابلیت پرداخت قبوض به صورت تلفنی موجود نبود و مستندات این مشکل نیز اکنون موجود است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان مخابرات در رابطه با تذکر ارائه شده در خصوص مشکلات مخابرات شکایتی از شما داشته اند یا خیر اذعان کرد: تا کنون در این رابطه اطلاع رسانی صورت نگرفته اما اگر مسئولان مخابرات قصد شکایت داشته باشند از شکایت آنها استقبال کرده و توضیحات خود را در مراجع قانونی مطرح خواهم کرد.