صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکل "بیکاری" و "رکود" در کشور داریم/ایران در صف مقدم مبارزه با اشغالگران در کل منطقه است/در منطقه، ما هم رژیم کودک‌کش و هم رژیم کودک‌صفت داریم

۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۹۸۴۱۴
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور با بیان اینکه ما امروز در منطقه با اشغالگران و صهیونیست مواجه هستیم، گفت: در منطقه، ما هم رژیم کودک‌کش و هم رژیم کودک‌صفت داریم. رژیم هایی داریم کودک‌صفت که به دنبال لاشه مردگانِ متعفن تروریست هستند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی خود در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه امروز 27 تیر، روز پایان جنگ تحمیلی هشت ساله است گفت: من در آغاز سال 59 زمانیکه آرایش نظامی رژیم بعث را دیدم، بوی جنگ را از کرمانشاه استشمام کردم. 

وی افزود: اگر مردم ایران از جنگ هشت ساله سخن می گویند راجع به کرمانشاه و مرزهای غرب ایران باید از ناآرامی و بی ثباتی و ناامنی و نوعی تجاوز ده ساله سخن بگوییم.

ئیس جمهور با بیان اینکه ما امروز در منطقه با اشغالگران و صهیونیست مواجه هستیم، گفت: در منطقه، ما هم رژیم کودک‌کش و هم رژیم کودک‌صفت داریم. رژیم هایی داریم کودک‌صفت که به دنبال لاشه مردگانِ متعفن تروریست هستند.

وی ادامه داد: ما هنوز سران کودک‌صفتی داریم که با هواپیما مردم بی گناه یمن را به خاک و خون می کشند.

روحانی با بیان اینکه ایران در صف مقدم مبارزه با اشغالگران در کل منطقه است، گفت: ما در منطقه مشکلاتی داریم که باید با وحدت، ایستادگی، ولایت فقیه، پرچم اتحاد و اسلام و پرچم وحدت امت اسلامی به تمام معضلات و مشکلات پایان دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما باید مشکل بیکاری را در کشور حل کنیم، افزود: حل مشکل بیکاری در این کشور به دست مردم پرتوان ما امکانپذیر است. ما باید شرایط کشور را شرایط کار و رونق اقتصادی بسازیم.

وی خطاب به جوانان و دانشگاهیان گفت: راهی جز رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی برای حرکت کشور نداریم و باید شرایط را برای کار و فعالیت آماده کنیم که این امر به دست مردم ایران امکانپذیر است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *