صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

كيفيت اردوی ارمنستان در سطح خوبی قرار دارد/ مربی بدنساز با دانشی به تيم اضافه شده است

۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۶۳۶۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مهاجم استقلال گفت: شرايط تمرينات استقلال در ارمنستان بسيار خوب است و مربی بدنساز خوبی هم به تيم اضافه شده است.
علی قربانی در گفت‌وگو با میزان در تشریح وضعیت اردوی استقلال در ارمنستان اظهار داشت: اینجا همه چیز خوب است و امكانات مناسبی در اختیار استقلال گذاشته شده است.

وی ادامه داد: زمین‌های اینجا چمن بسیار عالی دارند و این مسئله باعث شده كارهای تاكتیكی مدنظر كادرفنی را به خوبی در زمین پیاده كنیم.

مهاجم استقلال درباره كیفیت مربی بدنساز جدید این تیم گفت: مربی جدید بدنسازی استقلال از كیفیت بالایی برخوردار است و بار فنی بالایی دارد. قطعا با تمریناتی كه با این مربی خواهیم داشت كیفیت بدنی بازیكنان در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت.

وی با مطلوب ارزیابی كردن كیفیت استقلال در دو بازی دوستانه اخیر، افزود: عملكرد استقلال در دو بازی اخیر بسیار خوب بوده و كمک زیادی به هماهنگ شدن تیم داشته است. در بازی با آرارات هم موقعیت‌های زیادی داشتیم كه نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم. شک نكنید با هماهنگ شدن بیشتر تیم روزهای بهتری را شاهد خواهیم بود.

قربانی درباره وضعیت خودش در تیم استقلال و اینكه آیا توانسته به هماهنگی لازم برسد، اظهار داشت: در این مدت توانستم در تمرینات استقلال به خوبی از نظر بدنی پیشرفت كنم و در حال جا افتادن هستم. خدا را شكر در این دو بازی دوستانه هم كادرفنی از من راضی بود و قطعا در ادامه نمایشی به مراتب بهتر خواهم داشت.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *