آموزش و پرورش بايد اساسنامه پژوهشی در سطح دانش آموزان طراحی كند
وزیر آموزش و پرورش گفت: مبنای كار پژوهشی باید در دانش آموزان نهادینه شود تابتوانیم در آینده شاهد دستاوردهای مطلوب علمی در كشور باشیم.
به گزارش گروه جامعه ، علی اصغر فانی در جلسه گزارش عملكرد سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در دولت یازدهم گفت: ارائه گزارش عملكرد توسط بخش های مختلف می تواند علاوه بر خودارزیابی نسبت به برنامه های انجام شده، نیم نگاهی به آینده داشته باشد به طوری كه برنامه های در پیش رو، در مدت باقی مانده این دولت به سرانجام برسد.
وی با بیان اینكه در تنظیم گزارش مدیریتی باید تصویری از شرایط تحویل آموزش وپرورش در آغاز فعالیت دولت یازدهم ارائه شود، تصریح كرد: بیان چالش ها، ضعف و نقاط قوت باید مبنای انجام اقدامات آموزش وپرورش قرار گیرد تا بتوانیم متناظر هر چالشی ، یك اقدام عملی را تعریف كنیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *