مک لارن 675LT اسپایدر سری کربن معرفی شد + تصاویر
مکلارن از نمونه خاصی از مدل 675LT رونمایی کرد. این خودرو به بدنهای یکپارچه از فیبر کربن مجهز شده است و در همین راستا با نام 675LT سری کربن (Carbon Series) به فروش خواهد رسید.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زومیت، بخش عملیات ویژه مکلارن که در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ نیز به معرفی نمونههای خاص و ارتقاء یافتهای از محصولات استاندارد مکلارن کرده بود، حال دوباره دست به کار شده و این بار به تولید 675LT اسپایدر از فیبر کربن خالص پرداخته است.
پیش از این مکلارن در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ نمونه خاصی از 675LT را معرفی کرده بود. حال مجدد این خودروی قدرتمند تحت بهینهسازیهای خاص مکلارن قرار گرفته است. خودروساز مطرح انگلیس در تولید نمونه خاص 675LT، از فیبرکربن به طور گستردهای بهره برده است.
طبق گفته این شرکت، در ساخت 675LT سری کربن، ۴۰ درصد فیبر کربن بیشتر به کار رفته است. سقف بازشو، ستونهای A، کاپوت، صندوق عقب، رکابهای جانبی، بال عقب، اسپلیتر سپر جلو، دیفیوزر سپر عقب، درب باک سپرهای عقب و جلو در کنار بخشهای اصلی بدنه، همگی از فیبرکربن تولید شدهاند. مک لارن در همین راستا نیز از رنگآمیزی 675LT سری کربن خودداری کرده و آن را با رنگ طبیعی کربن عرضه میکند.
اما 675LT سری کربن در بخش قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت خود تغییری نداشته و از همان پیشرانه ۳.۸ لیتری ۸ سیلندر و مجهز به توربوشارژر بهره میبرد. این پیشرانه توانایی تولید ۶۶۶ اسب بخار توان را دارد. مکلارن هنوز آماری در خصوص قابلیتهای حرکتی خودروی جدید خود را منتشر نکرده است؛ اما کنارگذاری پنلهای رنگآمیزی شده و استفاده از انواع سبکتر و بدون رنگ، قطعاً منجر به کاهش وزن و تقسیم بهتر آن میشود. در نتیجه میتوان انتظار عملکرد بهتری از این خودرو را در فرمانپذیری و ترمزگیری داشت.
بخش عملیات ویژه مکلارن ۲۵ دستگاه از 675LT سری کربن را تولید خواهد کرد. بدین ترتیب مکلارن تا به اینجا اقدام به تولید ۵۲۵ دستگاه از خودروی قدرتمند 675LT را کرده است.
/انتهای پیام/
پیش از این مکلارن در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ نمونه خاصی از 675LT را معرفی کرده بود. حال مجدد این خودروی قدرتمند تحت بهینهسازیهای خاص مکلارن قرار گرفته است. خودروساز مطرح انگلیس در تولید نمونه خاص 675LT، از فیبرکربن به طور گستردهای بهره برده است.
طبق گفته این شرکت، در ساخت 675LT سری کربن، ۴۰ درصد فیبر کربن بیشتر به کار رفته است. سقف بازشو، ستونهای A، کاپوت، صندوق عقب، رکابهای جانبی، بال عقب، اسپلیتر سپر جلو، دیفیوزر سپر عقب، درب باک سپرهای عقب و جلو در کنار بخشهای اصلی بدنه، همگی از فیبرکربن تولید شدهاند. مک لارن در همین راستا نیز از رنگآمیزی 675LT سری کربن خودداری کرده و آن را با رنگ طبیعی کربن عرضه میکند.
اما 675LT سری کربن در بخش قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت خود تغییری نداشته و از همان پیشرانه ۳.۸ لیتری ۸ سیلندر و مجهز به توربوشارژر بهره میبرد. این پیشرانه توانایی تولید ۶۶۶ اسب بخار توان را دارد. مکلارن هنوز آماری در خصوص قابلیتهای حرکتی خودروی جدید خود را منتشر نکرده است؛ اما کنارگذاری پنلهای رنگآمیزی شده و استفاده از انواع سبکتر و بدون رنگ، قطعاً منجر به کاهش وزن و تقسیم بهتر آن میشود. در نتیجه میتوان انتظار عملکرد بهتری از این خودرو را در فرمانپذیری و ترمزگیری داشت.
بخش عملیات ویژه مکلارن ۲۵ دستگاه از 675LT سری کربن را تولید خواهد کرد. بدین ترتیب مکلارن تا به اینجا اقدام به تولید ۵۲۵ دستگاه از خودروی قدرتمند 675LT را کرده است.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *