تاسیس پورشه دیجیتال + تصاویر
ارتباط میان خودروها یکی از مسائل مهم و جدید در صنعت خودروسازی است که با عرضه خودروهای هوشمند و خودران، اهمیت بیشتری پیدا میکند. اغلب خودروسازان به دنبال بستری ایمن و کارآمد برای ارتباط میان خودروها هستند. حال پورشه از راه اندازی بخشی جدید که در این زمینه فعالیت میکند، خبر داده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زومیت، پورشه به تازگی از پلتفرم جدید ارتباطی بین خودروها به نام "مرکز ارتباط دیجیتالی" رونمایی کرده است. این بخش تازه تأسیس در زمینه ارتباط میان خودروها و راهحلهای دیجیتال صنعت خودروسازی فعالیت خواهد کرد و مقر اصلی آن نیز در شهر لودیگزبرگ (Ludwigsburg) اشتوتگارت خواهد بود.
این خودروساز آلمانی اظهار کرده است که تیلو کوسلوسکی (Thilo Koslowski) که سابقاً در شرکت Garner مسئولیت داشته، به عنوان مدیر پورشه دیجیتال GmbH برگزیده شده است. پورشه دیجیتال مقرهای مختلفی در شهرهایی همچون برلین، چین و سیلیکون ولی آمریکا خواهد داشت.
شناسایی و ارزیابی ارتباطات و ایجاد روند دیجیتالی مورد استفاده در صنایع خودروسازی در عین نگاه رو به آینده، از خط مشیهای اصلی پورشه دیجیتال است. همچنین این مجموعه با بخشهای متنوعی همکاری میکند تا جدیدترین دستاوردهای خود را مورد آزمایش قرار دهد؛ همچنین با شرکتهای بزرگ نرم افزاری نیز همکاری مداومی برای ایجاد بستری مناسب خواهد داشت. وظیفه اصلی پورشه دیجیتال، گسترش ارتباط میان خودروها، توسعه حمل و نقل هوشمند و خودروهای بدون راننده است.
ایجاد مشارکت با سازمانهای صاحب صندوق سرمایه و گروههای استارتآپ یکی دیگر از اهداف پورشه دیجتال است؛ زیرا این کار موجب توسعه بیشتر تکنولوژی و ظهور استعدادهای مختلف میشود که در نهایت منجر به رشد پتانسیلی شرکت پورشه دیجیتال خواهد شد.
کوسلوسکی در گفتگوی مطبوعاتی خود گفت: دیجیتالی شدن خودروها رنسانسی در این صنعت ایجاد میکند و آنها را به یکی از المانهای اصلی زندگی امروزی دیجتالی ما تبدیل خواهد کرد. ما در صدد ایجاد یک تجربه دیجیتالی برای مشتریان خودروهای پورشه هستیم که بسیار مهیج و هیجانآور است، این احساس هم در داخل خودرو و هم در خارج آن القا خواهد شد.
ایجاد شرکت پورشه دیجیتال جدیدترین ایدهی پورشه برای دستیابی به آخرین منابع خارجی جهت توسعه و گسترش سیستم رانندگی مستقل است که موجب ایجاد ارتباطی ایمن و آسان بین خودروهای خودران میشود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
این خودروساز آلمانی اظهار کرده است که تیلو کوسلوسکی (Thilo Koslowski) که سابقاً در شرکت Garner مسئولیت داشته، به عنوان مدیر پورشه دیجیتال GmbH برگزیده شده است. پورشه دیجیتال مقرهای مختلفی در شهرهایی همچون برلین، چین و سیلیکون ولی آمریکا خواهد داشت.
شناسایی و ارزیابی ارتباطات و ایجاد روند دیجیتالی مورد استفاده در صنایع خودروسازی در عین نگاه رو به آینده، از خط مشیهای اصلی پورشه دیجیتال است. همچنین این مجموعه با بخشهای متنوعی همکاری میکند تا جدیدترین دستاوردهای خود را مورد آزمایش قرار دهد؛ همچنین با شرکتهای بزرگ نرم افزاری نیز همکاری مداومی برای ایجاد بستری مناسب خواهد داشت. وظیفه اصلی پورشه دیجیتال، گسترش ارتباط میان خودروها، توسعه حمل و نقل هوشمند و خودروهای بدون راننده است.
ایجاد مشارکت با سازمانهای صاحب صندوق سرمایه و گروههای استارتآپ یکی دیگر از اهداف پورشه دیجتال است؛ زیرا این کار موجب توسعه بیشتر تکنولوژی و ظهور استعدادهای مختلف میشود که در نهایت منجر به رشد پتانسیلی شرکت پورشه دیجیتال خواهد شد.
کوسلوسکی در گفتگوی مطبوعاتی خود گفت: دیجیتالی شدن خودروها رنسانسی در این صنعت ایجاد میکند و آنها را به یکی از المانهای اصلی زندگی امروزی دیجتالی ما تبدیل خواهد کرد. ما در صدد ایجاد یک تجربه دیجیتالی برای مشتریان خودروهای پورشه هستیم که بسیار مهیج و هیجانآور است، این احساس هم در داخل خودرو و هم در خارج آن القا خواهد شد.
ایجاد شرکت پورشه دیجیتال جدیدترین ایدهی پورشه برای دستیابی به آخرین منابع خارجی جهت توسعه و گسترش سیستم رانندگی مستقل است که موجب ایجاد ارتباطی ایمن و آسان بین خودروهای خودران میشود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *