توسعه ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان
مدیر کل کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: با گسترش خدمات الکترونیکی، دستیابی به ارائه خدمات نوین و جلب رضایت بیمه شدگان میسر می شود.
وی گفت: تامین اجتماعی یک سازمان بزرگ و بیمه شدگان و بازنشستگان صاحبان اصلی این سازمان هستند لذا تقویت تعامل و ارتباط با شرکای سازمان تضمین کننده بقای سازمان است.
جنانی، طرح برون سپاری و آی تی و دیگر طرح های ارائه خدمات الکترونیکی را از جمله اقدامات سازمان برای رفاه بیمه شدگان عنوان کرد و افزود: اجرایی شدن این طرح ها می تواند برای مراجعین و بیمه شدگان در کنار تسریع در گرفتن خدمات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها را به همراه داشته باشد و این امر می تواند رضایت بیمه شدگان و مراجعین را فراهم سازد.
وی جایگاه بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی را مهم خواند و گفت: حفظ کرامت و عزت بازنشستگان از وظایف سازمان است.
مدیر کل کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی، دستیابی اهداف سازمان که همان ارائه خدمات نوین و جلب رضایت بیمه شدگان تحت پوشش در کنار مدیریت منابع و مصارف است، حاصل شود.
انتهای پیام
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *