صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توسعه ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان

۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۳۸۵۴
مدیر کل کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: با گسترش خدمات الکترونیکی، دستیابی به ارائه خدمات نوین و جلب رضایت بیمه شدگان میسر می شود.
به گزارش گروه جامعه ، محمد علی جنانی با تاکید بر اینکه مشتری مداری  از اصول لاینفک سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: اصول یک سازمان می تواند اهرم تاثیر گذاری باشد.

وی گفت: تامین اجتماعی یک سازمان بزرگ و بیمه شدگان و بازنشستگان صاحبان اصلی این سازمان هستند لذا تقویت تعامل و ارتباط با شرکای سازمان تضمین کننده بقای سازمان است.

جنانی، طرح برون سپاری و آی تی و دیگر طرح های ارائه خدمات الکترونیکی را از جمله اقدامات سازمان برای رفاه بیمه شدگان عنوان کرد و افزود: اجرایی شدن این طرح ها می تواند برای مراجعین و بیمه شدگان در کنار تسریع در گرفتن خدمات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها را به همراه داشته باشد و این امر می تواند رضایت بیمه شدگان و مراجعین را فراهم سازد.

وی جایگاه بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی را مهم خواند و گفت: حفظ کرامت و عزت بازنشستگان از وظایف سازمان است.

مدیر کل کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی، دستیابی اهداف سازمان که همان ارائه خدمات نوین و جلب رضایت بیمه شدگان تحت پوشش در کنار مدیریت منابع و مصارف  است، حاصل شود.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *