صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جایگزینی خودروهای سنگین فرسوده در دستور کار/شرایط تولید خودرو مطلوب نیست

۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۲
کد خبر: ۱۸۳۸۳۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نعمت زاده گفت:شرایط موجود تولید خودرو با توجه به فضای کسب و کار در داخل و خارج رو به بهبود است اما مطلوب نیست و باید برنامه های جبرانی در شرکتهای خودرو سازی تنظیم شود.
به گزارش ،محمد رضا نعمت زاده گفت :  باید روشهای متفاومتی ارائه شود که برای مشتری جذاب باشد و محور فعالیتهای شرکتهای خودرو ساز و قطعه ساز ، رضایت مندی مشتری باشد و سازو کارهای لازم برای رقابتی کردن خودرو داشته باشیم چون رقبای ما  قطعا برنامه دارند  و شرایط رقابت در آینده برای ما به مراتب سخت تر از شرایط فعلی خواهد بود و اگر برنامه نداشته باشیم عقب خواهیم ماند. 

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تاکید کرد :  باید سطح کیفی خودرو ها افزایش یابد و با روشهای موجود نمی توانیم به رضایت مندی مشتریان برسیم و باید خودرویی که به دست مشتریان می رسد بدون عیب باشد و ما باید در زمینه آموزش به استاندارهای جهانی برسیم و انضباط کارکنان را یک اولویت در ارتباط با مشتری بدانیم و در مورد خدمات پس از فروش تاکید بر ارتقا و آموزش در این زمنیه به عنوان یک ضرورت  اعلام شود . 

وی تصریح کرد : هر چند روند رو به بهبود است اما نباید پیشرفتهای محدود در ارائه خدمات ما را راضی کند باید ضعفهای ما درخدمات برطرف شود و رضایتمندی در دستور کار باشد و به این باور برسیم که مشتری حق دارد. 

 نعمت زاده  تاکید کرد :  صنعت خودرو باید در حوزه کل صنعت پیشران بوده و به جایگاه خودش برسد و اگر تحول ایجاد کند می تواند در سطح ملی اثر بخش باشد. 

وی افزود: شرایط موجود تولید خودرو با توجه به فضای کسب و کار در داخل و خارج  رو به بهبود است اما مطلوب نیست  و باید برنامه های جبرانی در شرکتهای خودرو سازی تنظیم شود و ما به برنامه برسیم و این موضوع به صورت جدی پگیری شود.

وزیر صنعت  تاکید کرد :  باید کارگروه ویژه ای به ریاست معاون صنایع این وزارتخانه  تشکیل شود  که دلایل عقب افتادگی از برنامه  به صورت جدی تجزیه  و تحلیل علمی شود و  در جلسات بعدی شورا ارائه گردد و راهکاری برای جبران عقب افتادن از برنامه تنظیم شود.

به گفته نعمت زاده  برنامه خاصی نیز برای جایگزین خودروهای سنگین فرسوده هست که به زودی اعلام می شود .




نظرات بینندگان
علی
|
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
بهترین و تنها راه نجات صنعت خودرو خصوصی شدن و غیردولتی بودن این صنعت به طور کامل است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *