ربات ها کارکنان جدید رستوران های زنجیره ای
قرار است ربات های انسان نما به زودی وظیفه دریافت سفارشات، تعامل با مشتریان و دریافت هزینه غذا را در یکی از بزرگترین فست فودهای زنجیره ای جهان، عهده دار شوند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، این ربات انسان نما که 'پپر' Pepper نام دارد و محصول شرکت Softbank است، توانایی تشخیص احساسات انسان را دارد.
این ربات پیشرفته، علاوه بر توانایی تعامل با انسان، به یک نمایشگر درونی مجهز است که می توان از طریق آن برنامه های مختلف از جمله یک برنامه خاص برای دریافت هزینه غذا را اجرا کرد.
این برنامه قادر است با کیف پول الکترونیک مشتریان از طریق گوشی تلفن همراه آنها مرتبط شده و هزینه غذا را دریافت کند، همچنین در هنگام سفارش غذا می تواند اطلاعات مفیدی را در رابطه با مواد مغذی و ترکیبات نوشیدنی ها در اختیار مشتریان قرار دهد.
مدیران
این رستوان زنجیره ای معتقدند با استفاده از ربات های انسان نما، علاوه بر
تسهیل فرآیند سفارش گیری و تعامل با مشتریان، این ربات ها موجب افزایش
جذابیت محیط رستوران ها می شوند.
نمونه اولیه این ربات ها که به نرم افزار سفارش گیری و کیف الکترونیکی مجهز شده است، دیروز در مراسمی در یک شعبه رستوران در پاریس رونمایی شد.
قرار است تا پایان سال میلادی نمونه هایی از ربات انسان نما در تمام شعب این رستوران زنجیره ای آمریکایی مشغول به کار شوند.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
این ربات پیشرفته، علاوه بر توانایی تعامل با انسان، به یک نمایشگر درونی مجهز است که می توان از طریق آن برنامه های مختلف از جمله یک برنامه خاص برای دریافت هزینه غذا را اجرا کرد.
این برنامه قادر است با کیف پول الکترونیک مشتریان از طریق گوشی تلفن همراه آنها مرتبط شده و هزینه غذا را دریافت کند، همچنین در هنگام سفارش غذا می تواند اطلاعات مفیدی را در رابطه با مواد مغذی و ترکیبات نوشیدنی ها در اختیار مشتریان قرار دهد.
نمونه اولیه این ربات ها که به نرم افزار سفارش گیری و کیف الکترونیکی مجهز شده است، دیروز در مراسمی در یک شعبه رستوران در پاریس رونمایی شد.
قرار است تا پایان سال میلادی نمونه هایی از ربات انسان نما در تمام شعب این رستوران زنجیره ای آمریکایی مشغول به کار شوند.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *