برگزاری گرامیداشت درگذشتگان عرصه روابط عمومی وارتباطات در بهشت زهرا(س)
یاد و خاطره درگذشته گان عرصه روابط عمومی و ارتباطات در بهشت زهرا(س) گرامی داشته شد.
به گزارش گروه جامعه تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی و فعالان حوزه ارتباطات با حضور در بهشت زهرا (سلام الله علیها) نام و یاد اساتید و پیشکسوتان درگذشته در عرصههای روابطعمومی، ارتباطات و رسانه را گرامی داشتند.
اعضای شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی و فعالان حوزه ارتباطات با حضور بر سر مزار مرحومان پروفسور کاظم معتمدنژاد، حسین قندی، کاظم متولی، ابراهیم دربانیان، محمدرضا تحریری و امیر انصار، با قرائت فاتحه و اهدا گل نام و یاد بزرگان عرصه ی ارتباطات را گرامی داشتند.
این افراد در ادامه با اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) دیدار کردند و از اقدامات و برنامههای سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) به ویژه تحولات صورت گرفته در راستای ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان در طرح توسعه و تحولات صورت گرفته در حوزههای خدماتی و اجتماعی، قدردانی کردند.
در این دیدار توکلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته روابطعمومی و ارتباطات از تلاشهای صورتپذیرفته در برگزاری این هفته تشکر کرد و گفت: هنر بزرگ روابط عمومی و رسانه ها این است که کارهای بزرگ را از دریچه ای کوچک به مردم اطلاع رسانی می کنند و اگر نباشد این دریچه ی کوچک کارهای بزرگ و خدمات ارائه شده به هیچ عنوان دیده نمی شود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقداماتی که در عرصه ارتباطی بین سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) و پرسنل از یک طرف و بین شهروندان از طرف دیگر انجام شده است اشاره کرد و افزود: امروز می توانیم ادعا کنیم که بیشترین تغییر در نوع تفکر مردم و پرسنل نسبت به شغل شریف و عزیز تطهیرکننده گان ایجاد شده است و تغییری اساسی و از نقطه نظر فرهنگی و ارتباطی رخ داده که همه درک کرده اند که همکاران من افرادی مومن،دلسوز و شریف هستند و کاری که انجام می دهند کاری خداپسندانه و همراه با ایثار و از خودگذشتگی است و این ایجاد تحول با تلاش بسیار در این چند سال حاصل شده است.
توکلی با تعریف چند خاطره از دوران دفاع مقدس و اهمیت اطلاع رسانی و روشنگری رسانه ها بعد از عملیات ها و پیروزی های رزمندگان در دفاع مقدس تصریح کرد: اهمیت روابط عمومی، ارتباطات و رسانه ها در دنیای امروز برای کسی پوشیده نیست و مدیران به خوبی این جایگاه را درک کرده اند، آنچه بسیار اهمیت دارد سرعت و دقت و امانتداری در رساندن پیام به مخاطب است که برای آن باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
انتهای پیام/
اعضای شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی و فعالان حوزه ارتباطات با حضور بر سر مزار مرحومان پروفسور کاظم معتمدنژاد، حسین قندی، کاظم متولی، ابراهیم دربانیان، محمدرضا تحریری و امیر انصار، با قرائت فاتحه و اهدا گل نام و یاد بزرگان عرصه ی ارتباطات را گرامی داشتند.
این افراد در ادامه با اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) دیدار کردند و از اقدامات و برنامههای سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) به ویژه تحولات صورت گرفته در راستای ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان در طرح توسعه و تحولات صورت گرفته در حوزههای خدماتی و اجتماعی، قدردانی کردند.
در این دیدار توکلی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته روابطعمومی و ارتباطات از تلاشهای صورتپذیرفته در برگزاری این هفته تشکر کرد و گفت: هنر بزرگ روابط عمومی و رسانه ها این است که کارهای بزرگ را از دریچه ای کوچک به مردم اطلاع رسانی می کنند و اگر نباشد این دریچه ی کوچک کارهای بزرگ و خدمات ارائه شده به هیچ عنوان دیده نمی شود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقداماتی که در عرصه ارتباطی بین سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) و پرسنل از یک طرف و بین شهروندان از طرف دیگر انجام شده است اشاره کرد و افزود: امروز می توانیم ادعا کنیم که بیشترین تغییر در نوع تفکر مردم و پرسنل نسبت به شغل شریف و عزیز تطهیرکننده گان ایجاد شده است و تغییری اساسی و از نقطه نظر فرهنگی و ارتباطی رخ داده که همه درک کرده اند که همکاران من افرادی مومن،دلسوز و شریف هستند و کاری که انجام می دهند کاری خداپسندانه و همراه با ایثار و از خودگذشتگی است و این ایجاد تحول با تلاش بسیار در این چند سال حاصل شده است.
توکلی با تعریف چند خاطره از دوران دفاع مقدس و اهمیت اطلاع رسانی و روشنگری رسانه ها بعد از عملیات ها و پیروزی های رزمندگان در دفاع مقدس تصریح کرد: اهمیت روابط عمومی، ارتباطات و رسانه ها در دنیای امروز برای کسی پوشیده نیست و مدیران به خوبی این جایگاه را درک کرده اند، آنچه بسیار اهمیت دارد سرعت و دقت و امانتداری در رساندن پیام به مخاطب است که برای آن باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *