صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وجود 2هزار و 300 واحد پذیرایی بین راهی /تشکل های استانی راهکار سامان دهی به این مراکز

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۷۲۹۰۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گفت: در سطح کشور در حدود 2 هزار و 300 واحد پذیرایی بین راهی وجود دارد که در صورت سامان دهی این مراکز به عنوان ظرفیتی ارزشمند در صنعت گردشگری کشور به حساب می آید.
مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد ،در خصوص سامان دهی واحدهای پذیرایی بین راهی گفت:در سطح کشور در حدود 2 هزار و 300 واحد پذیرایی بین راهی وجود دارد که در صورت سامان دهی این مراکز به عنوان ظرفیتی ارزشمند در صنعت گردشگری کشور به حساب می آید.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت سامان دهی این مراکز افزود: در راستای سامان دهی این مراکز تشکیل  تشکل های استانی به منظور رفع مشکلات همراه با ارائه خدمات شایسته به هموطنان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد:سامان دهی این مراکز به دلیل نبود تشکل مستقل مانع از انتقال به موقع مشکلات به مسئولان بالادست و انتخاب راهکار برای آنها تاکنون شده است.

رحمانی موحد افزود:مشکلات این واحدها را در سه دسته قدمت بالای بنا مورد استفاده، عدم تطابق با قوانین سایر ارگان ها و سازمان ها و مشکلات حقوقی و مالی تقسیم بندی کرده ایم که در راستای این طرح به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای پذیرایی بین راهی در زمینه تامین خدمات مورد نیاز مسافران تاثیرگذاری بسیاری دارد از همین رو امیدواریم با تشکیل تشکل های استانی و حرکت بر اساس چشم انداز تعریف شده، بهبود جایگاه و موقعیت این مراکز را شاهد باشیم.    
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *