صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کاهش 10 درصدی تلفات برق لرستان /نمی‌توان برای آب استانی و منطقه‌ای تصمیم گرفت

۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۸۵۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
وزير نيرو در آئين بهره‌برداري از پست گرين لرستان گفت: کاهش 10 درصدی تلفات برق در استان لرستان یک حرکت شاخص در برق این استان است.
به‌ گزارش گروه اقتصاد ،حميد چيت‌چيان وزیر نیرو در آئين بهره‌برداري از ايستگاه برق 230 کيلوولت گرين در استان لرستان، با بيان اين مطلب گفت: کاهش تلفات برق استان از 17 درصد به 7 درصد باعث شده تا اين استان بين استان‌هاي ديگر شاخص باشد.

وي با بيان اينکه اين موفقيت حاصل تلاش شبانه‌روزي پرسنل سختکوش برق باختر و لرستان است اظهار داشت: استان لرستان از نظر ظرفيت انتقال و فروش انشعاب به مشترکين نيز داراي قابليت‌هاي بالايي در بين استان‌ها است.

چيت‌چيان در پاسخ به درخواست فرماندار الشتر مبني بر احداث سد مخزني جديد در اين شهرستان گفت: استان لرستان از نظر وضعيت آب سرمنشا رودهاي بزرگ است و با توجه به اينکه موضوع آب يک موضوع ملي و مهم است، نمي‌توان براي آن به‌صورت استاني و منطقه‌اي تصميم گرفت.

وي با اشاره به خشکسالي‌هاي اخير و بارندگي‌هاي مناسب امسال گفت: اگر بخواهيم از سرشاخه‌ رودخانه‌ها استحصال بیشتری انجام دهيم، استفاده را براي مناطق پايين‌دست سخت‌تر خواهيم کرد.

وزير نيرو ادامه داد: اگر به مسئله آب به‌صورت استاني و منطقه‌اي بنگريم، مديريت آب با مشکل مواجه مي‌شود، بنابراين بايستي در لرستان نيز به آب مانند ساير نقاط کشور توجه شود و مصارف مختلف کشاورزي، صنعتي، شرب و زيست محيطي در نظر گرفته شده و منابع آبي به خوبي مديريت شود.

وي تاکيد کرد: در زمينه کشاورزي بيش از ساير بخش‌ها بايستي در مصرف آب، اعمال مديريت شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *