پورشه افسانه ای +عکس
از اين پس، شماره ٧١٨ براي پورشه عددى افسانه اى خواهد بود. عددى كه اشاره به مدل ٤ سيلندر موتور اسپورت اين خودرو در دهه ٥٠ و ٦٠ ميلادى دارد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، تصور
خواستن پورشه يك روياى هميشگى براى طرفداران خودرو است.
اما از نظر كارشناسان مدل جديد کیمن كمى بيش از حد خوب نظر مىرسد.
در حال حاضر مدل جديد ٧١٨ کیمن در تعقيب مدل ٧١٨ باكستر در حال ورود به بازارهاى جهانى است.
درست مانند باكسترهاى جديد، مدل کیمن پورشه، كه در روزهاى اخير در نمايشگاه وسايل موتورى پكن در سال ٢٠١٦ رونمايي شده، داراى يك موتور ٤ سيلندر توربوشارژ باكستراست.
اين خودرو همچنين از يك آرايش جديد كلى و طراحى داخلى نوآورانه بهره مىبرد.
مدلهاى جديد ٧١٨ کیمن، سريعتر، چالاكتر و بسيار كارآمدتر از اجداد خود به شمار مىآيند.
کیمن
٧١٨، به يك موتور توربوشارژ دو ليترى تخت با قدرت توليد نيرويى برابر ٢٩٥
اسب بخار و گشتاور٣٧٩ نيوتن متر، قدرتمندتر از اجداد خود ظاهر شده است.
درنگاهى دقيقتر هر موتور ٤ سيلندر تخت کیمن حدودا ٣٣ اسب بخار و قدرت گشتاور ٩٨ نيوتنمتر بيشتر از انواع قديمى نيرو توليد مىكند.
اما در مدل S کیمن ٧١٨، با موتور ٤ سيلندر 5/2 ليترى تخت مواجه هستيم.
اين موتور داراى متغيرهاى هندسى توربوشارژ است و نيرويى معادل ٣٤٥ اسب بخار و گشتاورى حدود٤٢٠ نيوتنمتر توليد مى كند.
اين به معناى افزايش ٣٤ اسب بخار و افزايش ٥٩ نيوتنمتر در مقايسه با کیمن S قديمى است.
بهبود عملكرد یا بهرهورى هزينه
با كوچك سازى پورش ٧١٨ کیمن، شاهد قدرتمندتر شدن و كارآمدى آن هستيم.
اين خودروها همچنين آلودگى كمترى توليد كرده و اقتصادىتر از انواع قديمى به شمار مى آيند.
براساس ادعاى شركت سازنده، کیمن هاى ٧١٨ غير اتومات،به طور متوسط ، 4/7 ليتر در هر ١٠٠ كيلومتر حدود ١٦٨ گرم co2 توليد مى كنند.
مشتريان مى توانند از انواع گيربكسهاى دستى استفاده كنند كه به صورت استاندارد و در قالب ٦ سرعته تنظيم و ساخته مىشود.
چه چيزهاى ديگرى در کیمن و کیمن S تغيير كرده است؟
مىتوان شكل هميشگى شاسىهاى پورشه را در اين خودروها نيز ديد.
اما پيچشهاى سختتر در آن تعديل شدهاند.
پورشه ادعا مىكند فرمان ١٠ درصد مستقيمتر و و چرخهاى پشتى حدود نيم اينچ گستردهتر شدهاند.
اين تغييرات باعث استفاده از رينگهاى پهنتر،افزايش كشش و ايمنى در روزهای بارانی،برفی یا مسیرهای یخ زده مىشوند.
گزينههاى پورشههاى جديد، مجموعههاى اسپورت كرونو، سيستم تعليق الكترونيكى، كنترلگر الكتريكى ديفرانسيلها هستند.
از ارتفاع اين خودرو حدود ١٠ ميلى متر كم شده است و كسانى كه به دنبال هيجان بيشتر در استفاده از خودروها هستند مىتوانند تا ٢٠ ميلى متر ارتفاع آن را افزايش دهند.
قدرت توقف نيز در اين خودروها با صفحات بزرگتر به مهار كوپههاى توربوشارژ در کیمنهاى جديد كمك مىكند.
به نظر مىرسد بيش از حد متفاوت است؟
کیمن جديد تغييرات بسيار زيادى را در ظاهر پيدا كرده وقسمت جلويى خودرو تيزتر شده و قدرت نفوذ بيشترى در رانندگى دارد.
چراغهاى جلو نيز باز طراحى شدهاند .قسمت انتهايى خودرو نيز پهنتر به نظر مىرسد.
پورشه براى طراحى داخلى نيز از دريچههاى جديد هوا و فرمان عنكبوتى شكل استفاده كرده است.
کايمن ٧١٨ چه قدر مى ارزد؟
براى پورشه كيمن ٧١٨، بايد حدود ٤٠ هزار پوند هزينه شود.
اين هزينه براى كيمن مدل S به ٤٨ هزار پوند مى رسد.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
اما از نظر كارشناسان مدل جديد کیمن كمى بيش از حد خوب نظر مىرسد.
در حال حاضر مدل جديد ٧١٨ کیمن در تعقيب مدل ٧١٨ باكستر در حال ورود به بازارهاى جهانى است.
درست مانند باكسترهاى جديد، مدل کیمن پورشه، كه در روزهاى اخير در نمايشگاه وسايل موتورى پكن در سال ٢٠١٦ رونمايي شده، داراى يك موتور ٤ سيلندر توربوشارژ باكستراست.
اين خودرو همچنين از يك آرايش جديد كلى و طراحى داخلى نوآورانه بهره مىبرد.
مدلهاى جديد ٧١٨ کیمن، سريعتر، چالاكتر و بسيار كارآمدتر از اجداد خود به شمار مىآيند.
#carousel5288, #thumbs5288 , #carousel_desc5288 { overflow: hidden; } #carousel-wrapper5288 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel-wrapper25288 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel5288 span, #carousel5288 img, #thumbs5288 a, #thumbs5288 img { display: block; float: left; } #carousel_desc5288 span { width: 100%; /* height: 100%; */ display: block; float: left; position: relative; padding: 9px; } #carousel5288 span, #carousel5288 a, #thumbs5288 span, #thumbs5288 a { position: relative; display: block; height: 100%; } #carousel5288 img, #thumbs5288 img { border: none; width: 100%; height: 100%; position: absolute; top: 0; left: 0; } #carousel5288 span { width: 554px; height: 313px; } #carousel_desc5288 span { width: 554px; height: auto; } #thumbs-wrapper5288 { padding: 20px 40px; position: relative; } #thumbs5288 a { border: 1px solid #ddd; width: 150px; height: 100px; margin: 0 10px; overflow: hidden; -webkit-transition: border-color .5s; -moz-transition: border-color .5s; -ms-transition: border-color .5s; transition: border-color .5s; } #thumbs5288 a:hover, #thumbs5288 a.selected { border-color: #566; } .fluid_container_album img#shadow { width: 100%; position: absolute; bottom: 0; } .next_thumbnail5288 { background-position: -19px 0; right: 10px; } .next_thumbnail5288:hover { background-position: -19px -20px; } .prev_thumbnail5288 { background-position: 0 0; left: 10px; } .prev_thumbnail5288:hover { background-position: 0 -20px; } .next_thumbnail5288, .prev_thumbnail5288 { background-image: url("/client/themes/fa/main/img/carousel_nav.png"); display: block; height: 20px; margin-top: -10px; position: absolute; top: 50%; width: 19px; } $(function() { $('#carousel5288').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '56%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); /* $('#carousel_desc5288').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '30%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); */ $('#thumbs5288').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, prev: '.next_thumbnail5288', next: '.prev_thumbnail5288', items: { visible: { min: 2, max: 6 }, width: 150, height: '66%' } }); $('#thumbs5288 a').click(function() { $('#carousel5288').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); /* $('#carousel_desc5288').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); */ $('#thumbs5288 a').removeClass('selected'); $(this).addClass('selected'); return false; }); });
درنگاهى دقيقتر هر موتور ٤ سيلندر تخت کیمن حدودا ٣٣ اسب بخار و قدرت گشتاور ٩٨ نيوتنمتر بيشتر از انواع قديمى نيرو توليد مىكند.
اما در مدل S کیمن ٧١٨، با موتور ٤ سيلندر 5/2 ليترى تخت مواجه هستيم.
اين موتور داراى متغيرهاى هندسى توربوشارژ است و نيرويى معادل ٣٤٥ اسب بخار و گشتاورى حدود٤٢٠ نيوتنمتر توليد مى كند.
اين به معناى افزايش ٣٤ اسب بخار و افزايش ٥٩ نيوتنمتر در مقايسه با کیمن S قديمى است.
بهبود عملكرد یا بهرهورى هزينه
با كوچك سازى پورش ٧١٨ کیمن، شاهد قدرتمندتر شدن و كارآمدى آن هستيم.
اين خودروها همچنين آلودگى كمترى توليد كرده و اقتصادىتر از انواع قديمى به شمار مى آيند.
براساس ادعاى شركت سازنده، کیمن هاى ٧١٨ غير اتومات،به طور متوسط ، 4/7 ليتر در هر ١٠٠ كيلومتر حدود ١٦٨ گرم co2 توليد مى كنند.
مشتريان مى توانند از انواع گيربكسهاى دستى استفاده كنند كه به صورت استاندارد و در قالب ٦ سرعته تنظيم و ساخته مىشود.
چه چيزهاى ديگرى در کیمن و کیمن S تغيير كرده است؟
مىتوان شكل هميشگى شاسىهاى پورشه را در اين خودروها نيز ديد.
اما پيچشهاى سختتر در آن تعديل شدهاند.
پورشه ادعا مىكند فرمان ١٠ درصد مستقيمتر و و چرخهاى پشتى حدود نيم اينچ گستردهتر شدهاند.
اين تغييرات باعث استفاده از رينگهاى پهنتر،افزايش كشش و ايمنى در روزهای بارانی،برفی یا مسیرهای یخ زده مىشوند.
گزينههاى پورشههاى جديد، مجموعههاى اسپورت كرونو، سيستم تعليق الكترونيكى، كنترلگر الكتريكى ديفرانسيلها هستند.
از ارتفاع اين خودرو حدود ١٠ ميلى متر كم شده است و كسانى كه به دنبال هيجان بيشتر در استفاده از خودروها هستند مىتوانند تا ٢٠ ميلى متر ارتفاع آن را افزايش دهند.
قدرت توقف نيز در اين خودروها با صفحات بزرگتر به مهار كوپههاى توربوشارژ در کیمنهاى جديد كمك مىكند.
به نظر مىرسد بيش از حد متفاوت است؟
کیمن جديد تغييرات بسيار زيادى را در ظاهر پيدا كرده وقسمت جلويى خودرو تيزتر شده و قدرت نفوذ بيشترى در رانندگى دارد.
چراغهاى جلو نيز باز طراحى شدهاند .قسمت انتهايى خودرو نيز پهنتر به نظر مىرسد.
پورشه براى طراحى داخلى نيز از دريچههاى جديد هوا و فرمان عنكبوتى شكل استفاده كرده است.
کايمن ٧١٨ چه قدر مى ارزد؟
براى پورشه كيمن ٧١٨، بايد حدود ٤٠ هزار پوند هزينه شود.
اين هزينه براى كيمن مدل S به ٤٨ هزار پوند مى رسد.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *