نوکیا وارد بازار اینترنت اشیا میشود
شرکت نوکیا که سال گذشته اعلام کرده بود قصد دارد وارد بازار اینترنت اشیا، ساعت و محصولات مربوط به سلامت شود، حالا با خرید Withings گام بلندی برای رسیدن به این هدف برداشته است.
رمزی هایدموس، مدیر فناوری نوکیا، در این مورد گفت که شرکتش حالا «سردمدار موج جدید نوآوری در سلامت دیجیتال» شده است.
مدیرعامل Whithings هم گفت: «از اینکه به کمک نوکیا آمدهایم تا سلامت را به آدمهای بیشتری در جهان برسانیم، هیجانزدهام.»
با در نظر گرفتن کیفیت بالا و کاربری ساده محصولات Withings، پرداخت مبلغ 191 میلیون دلار معامله خوبی به نظر میرسد.
در ماه اکتبر بود که نوکیا اعلام کرد تصمیم دارد در محصولات سلامت، ساعت و همچنین اینترنت اشیا سرمایهگذاری کند.
حالا نوکیا با خرید Withings با یک تیر چند نشان زده است: Withings علاوه بر ترازو و ساعت هوشمند، سنسور تخت و دوربینهای کنترل خانه هم تولید میکند. این قرارداد تا پاییز امسال بسته خواهد شد و سپس باید دید نتیجه این همکاری چه میشود.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *