معرفی هوندا آکورد هیبرید ۲۰۱۷ + تصاویر
هوندا بالاخره از مدل ۲۰۱۷ آکورد هیبرید رونمایی کرد. طراحی این مدل نیز شبیه به آکورد فیس لیفت است که از اواسط سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شاخه استرالیایی هوندا صراحتا اعلام کرده آکورد هیبریدی در این کشور عرضه نخواهد شد و تنها مدل هیبریدی هوندا در بازار استرالیا، سوپراسپرت NSX خواهد بود. آکورد هیبریدی تنها در بازارهای خاصی عرضه خواهد شد. با این حال بررسی مشخصات این خودروی هیبریدی جدید و محبوب خالی از لطف نخواهد بود.
تغییرات ظاهری این مدل همانند آکورد فیس لیفت است؛ در نمای جلو اولین چیزی که توجه بیننده را بخود جلب می کند جلو پنجره بزرگ کرومی است که طراحی جسورانه و زیبایی دارد. این جلو پنجره جدید بخشی از زبان طراحی جدید هوندا بوده و در نسل جدید هوندا سیویک نیز استفاده شده است. سپر جلو نیز به دو عدد لامپ روشنایی در روز (DRL) مجهز شده و در چراغهای اصلی جلو نیز از لامپهای LED استفاده شده است. طراحی چراغهای عقب با اینکه نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده اما چیدمان داخلی آنها کاملا جدید و نو است.
در زمینه امکانات داخلی خودرو، آکورد جدید از نمایشگری لمسی برای سیستم چندرسانهای بهرهمند است که با Apple CarPlay و Android Auto سازگار شده است. برای صندلی های عقب نیز امکان سفارش گرمکن وجود دارد، چیزی که در نسل قبلی آکورد به عنوان نقطه ضعف این خودرو نسبت به رقبایی چون سوناتا به حساب میآمد.
در بخش قوای فنی هم آکورد هیبرید نسبت به نسل قبلی بهینه سازی شده است و با افزایش قدرت ۱۶ اسب بخاری نسبت به قبل، مجموع توان آن به حدود ۲۲۳ اسب بخار رسیده است، همچنین هوندا ادعا کرده است که اکورد هیبرید دارای بهترین راندمان در بین رقبای خود خواهد بود.
سایر مدلهای غیر هیبریدی نیز با همان پیشرانههای قبلی عرضه خواهند شد که در مدل پایه شامل پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۷۵ اسب بخار و ۲۲۵ نیوتون متر و در مدل قویتر نیز از پیشرانهی ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۳۹ نیوتون متر استفاده خواهد شد.
پیش بینی میشود که نسل جدید هوندا آکورد به زودی در استرالیا نیز رونمایی شود و فروش آن نیز از تیر ماه (ژوئن یا جولای) آغاز شود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
#carousel5087, #thumbs5087 , #carousel_desc5087 { overflow: hidden; } #carousel-wrapper5087 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel-wrapper25087 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel5087 span, #carousel5087 img, #thumbs5087 a, #thumbs5087 img { display: block; float: left; } #carousel_desc5087 span { width: 100%; /* height: 100%; */ display: block; float: left; position: relative; padding: 9px; } #carousel5087 span, #carousel5087 a, #thumbs5087 span, #thumbs5087 a { position: relative; display: block; height: 100%; } #carousel5087 img, #thumbs5087 img { border: none; width: 100%; height: 100%; position: absolute; top: 0; left: 0; } #carousel5087 span { width: 554px; height: 313px; } #carousel_desc5087 span { width: 554px; height: auto; } #thumbs-wrapper5087 { padding: 20px 40px; position: relative; } #thumbs5087 a { border: 1px solid #ddd; width: 150px; height: 100px; margin: 0 10px; overflow: hidden; -webkit-transition: border-color .5s; -moz-transition: border-color .5s; -ms-transition: border-color .5s; transition: border-color .5s; } #thumbs5087 a:hover, #thumbs5087 a.selected { border-color: #566; } .fluid_container_album img#shadow { width: 100%; position: absolute; bottom: 0; } .next_thumbnail5087 { background-position: -19px 0; right: 10px; } .next_thumbnail5087:hover { background-position: -19px -20px; } .prev_thumbnail5087 { background-position: 0 0; left: 10px; } .prev_thumbnail5087:hover { background-position: 0 -20px; } .next_thumbnail5087, .prev_thumbnail5087 { background-image: url("/client/themes/fa/main/img/carousel_nav.png"); display: block; height: 20px; margin-top: -10px; position: absolute; top: 50%; width: 19px; } $(function() { $('#carousel5087').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '56%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); /* $('#carousel_desc5087').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '30%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); */ $('#thumbs5087').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, prev: '.next_thumbnail5087', next: '.prev_thumbnail5087', items: { visible: { min: 2, max: 6 }, width: 150, height: '66%' } }); $('#thumbs5087 a').click(function() { $('#carousel5087').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); /* $('#carousel_desc5087').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); */ $('#thumbs5087 a').removeClass('selected'); $(this).addClass('selected'); return false; }); });
تغییرات ظاهری این مدل همانند آکورد فیس لیفت است؛ در نمای جلو اولین چیزی که توجه بیننده را بخود جلب می کند جلو پنجره بزرگ کرومی است که طراحی جسورانه و زیبایی دارد. این جلو پنجره جدید بخشی از زبان طراحی جدید هوندا بوده و در نسل جدید هوندا سیویک نیز استفاده شده است. سپر جلو نیز به دو عدد لامپ روشنایی در روز (DRL) مجهز شده و در چراغهای اصلی جلو نیز از لامپهای LED استفاده شده است. طراحی چراغهای عقب با اینکه نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده اما چیدمان داخلی آنها کاملا جدید و نو است.
در زمینه امکانات داخلی خودرو، آکورد جدید از نمایشگری لمسی برای سیستم چندرسانهای بهرهمند است که با Apple CarPlay و Android Auto سازگار شده است. برای صندلی های عقب نیز امکان سفارش گرمکن وجود دارد، چیزی که در نسل قبلی آکورد به عنوان نقطه ضعف این خودرو نسبت به رقبایی چون سوناتا به حساب میآمد.
در بخش قوای فنی هم آکورد هیبرید نسبت به نسل قبلی بهینه سازی شده است و با افزایش قدرت ۱۶ اسب بخاری نسبت به قبل، مجموع توان آن به حدود ۲۲۳ اسب بخار رسیده است، همچنین هوندا ادعا کرده است که اکورد هیبرید دارای بهترین راندمان در بین رقبای خود خواهد بود.
سایر مدلهای غیر هیبریدی نیز با همان پیشرانههای قبلی عرضه خواهند شد که در مدل پایه شامل پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۷۵ اسب بخار و ۲۲۵ نیوتون متر و در مدل قویتر نیز از پیشرانهی ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۳۹ نیوتون متر استفاده خواهد شد.
پیش بینی میشود که نسل جدید هوندا آکورد به زودی در استرالیا نیز رونمایی شود و فروش آن نیز از تیر ماه (ژوئن یا جولای) آغاز شود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *