نارضایتی دو طرفه اسپانسر و باشگاه تراکتورسازی
احتلاف عجیبی بین مسوئلان باشگاه تراکتورسازی و اسپانسر این باشگاه به وجود آمده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باشگاه تراکتورسازی تبریز که از جمله باشگاه های پرطرفدار فوتبال کشورمان به شمار می رود، به تازگی با اسپانسر خود که در واقع با باشگاه های استقلال، پرسپولیس و ملوان مشترک بود، وارد بحث و جدل های تازه ای شده است.
قرارداد منعقده به این شکل بود که باشگاه تراکتورسازی باید برای اسپانسر تبلیغ می کرد تا اسپانسر بتواند از طریق سامانه پیامکی خود، طرفداران تراکتورسازی را جلب کند و از این طریق، برای باشگاه درآمدزایی کرده و سهم خود را نیز منظور کند اما عدم استقبال هواداران تراکتورسازی از این طرح باعث شد باشگاه تراکتورسازی نسبت به استقلال و پرسپولیس کمترین دریافتی را داشته باشد که همین مسئله باعث نارضایتی مسئولان باشگاه تراکتورسازی شده است.
از طرف دیگر اسپانسر هم اعتقاد دارد اگر مسئولان باشگاه کارشان را به خوبی انجام میدادند و هواداران را به سمت سامانه پیامکی میکشاندند، باشگاه میتوانست مبالغ بیشتری از اسپانسر خود به دست بیاورد. در مجموع فعلا رابطه اسپانسر و باشگاه تراکتورسازی به قول معروف شکرآب است.
انتهای پیام/
قرارداد منعقده به این شکل بود که باشگاه تراکتورسازی باید برای اسپانسر تبلیغ می کرد تا اسپانسر بتواند از طریق سامانه پیامکی خود، طرفداران تراکتورسازی را جلب کند و از این طریق، برای باشگاه درآمدزایی کرده و سهم خود را نیز منظور کند اما عدم استقبال هواداران تراکتورسازی از این طرح باعث شد باشگاه تراکتورسازی نسبت به استقلال و پرسپولیس کمترین دریافتی را داشته باشد که همین مسئله باعث نارضایتی مسئولان باشگاه تراکتورسازی شده است.
از طرف دیگر اسپانسر هم اعتقاد دارد اگر مسئولان باشگاه کارشان را به خوبی انجام میدادند و هواداران را به سمت سامانه پیامکی میکشاندند، باشگاه میتوانست مبالغ بیشتری از اسپانسر خود به دست بیاورد. در مجموع فعلا رابطه اسپانسر و باشگاه تراکتورسازی به قول معروف شکرآب است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *