امنیتیترین متروی دنیا +تصاویر
دریافت اطلاعات در مورد هرآنچه که در خاک کره شمالی قرار دارد کاری بس دشوار است و سیستم متروی پیونگ یانگ یکی از مواردی است که تدابیر شدید امنیتی در موردش اعمال می شوند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به تازگی عکاسی که از این کشور دیدن کرده تعدادی عکس و ویدئو را از
قطار زیرزمینی پیونگ یانگ ضبط کرده که وجود آن را ثابت می کند.
الیوت یکی از اعضای نخستین گروه گردشگران خارجی بود که موفق شد از کل این سیستم حمل و نقل در داخل کره شمالی دیدن کند. قبلا خارجی ها می توانستند نهایتا دو ایستگاه متروی پایتخت این کشور را ببینند و به همین خاطر چنین تصوری را در ذهن بسیاری به وجود آورند که ایده وجود مترو در پیونگ یانگ کاملا ساختگی است.
ایستگاه متروی پیونگ یانگ در برگیرنده دو خط ۱۶ ایستگاه است که همگی در زیر زمین مدفون شده اند.
این سیستم عنوان عمیق ترین (از سطح زمین) شبکه قطار زیرزمینی دنیا را هم در اختیار دارد و برخی بخش های آن ۱۱۰ متر در زیر زمین احداث شده اند.
البته متروی سنت پترزبورگ نیز با احتساب میانگین فاصله ایستگاه هایش از سطح زمین ظاهرا یکی از عمیق ترین موارد ساخته شده در دنیاست.
همین فاصله زیاد باعث شده که حرکت مسافران با پله برقی از سطح به زیر زمین، زمان زیادی طول بکشد که خوشبختانه در این حین حوصله شان سر نمی رود زیرا موزیک های حماسی و ملی در تمام مدت با صدای بلند از بلندگوهای سالن پخش می شود.
این ایستگاه ها اما یک کاربرد دیگر هم دارند و به نحوی ساخته شده اند که نقش پناهگاه در زمان بمباران های هوایی را هم ایفا کنند. نکته دیگر اینکه ایستگاه ها خالی از جاذبه های بصری و تجملات هم نیستند و برخی از آنها (به خصوص جدیدترینشان) مملو از نقاشی های دیواری هستند که خانواده های شاد و مزارع مملو از محصول را به تصویر می کشند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
الیوت یکی از اعضای نخستین گروه گردشگران خارجی بود که موفق شد از کل این سیستم حمل و نقل در داخل کره شمالی دیدن کند. قبلا خارجی ها می توانستند نهایتا دو ایستگاه متروی پایتخت این کشور را ببینند و به همین خاطر چنین تصوری را در ذهن بسیاری به وجود آورند که ایده وجود مترو در پیونگ یانگ کاملا ساختگی است.
ایستگاه متروی پیونگ یانگ در برگیرنده دو خط ۱۶ ایستگاه است که همگی در زیر زمین مدفون شده اند.
این سیستم عنوان عمیق ترین (از سطح زمین) شبکه قطار زیرزمینی دنیا را هم در اختیار دارد و برخی بخش های آن ۱۱۰ متر در زیر زمین احداث شده اند.
البته متروی سنت پترزبورگ نیز با احتساب میانگین فاصله ایستگاه هایش از سطح زمین ظاهرا یکی از عمیق ترین موارد ساخته شده در دنیاست.
همین فاصله زیاد باعث شده که حرکت مسافران با پله برقی از سطح به زیر زمین، زمان زیادی طول بکشد که خوشبختانه در این حین حوصله شان سر نمی رود زیرا موزیک های حماسی و ملی در تمام مدت با صدای بلند از بلندگوهای سالن پخش می شود.
این ایستگاه ها اما یک کاربرد دیگر هم دارند و به نحوی ساخته شده اند که نقش پناهگاه در زمان بمباران های هوایی را هم ایفا کنند. نکته دیگر اینکه ایستگاه ها خالی از جاذبه های بصری و تجملات هم نیستند و برخی از آنها (به خصوص جدیدترینشان) مملو از نقاشی های دیواری هستند که خانواده های شاد و مزارع مملو از محصول را به تصویر می کشند.
#carousel4844, #thumbs4844 , #carousel_desc4844 { overflow: hidden; } #carousel-wrapper4844 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel-wrapper24844 .caroufredsel_wrapper img{ /*border-radius: 10px;*/ border : 2px solid #ddd } #carousel4844 span, #carousel4844 img, #thumbs4844 a, #thumbs4844 img { display: block; float: left; } #carousel_desc4844 span { width: 100%; /* height: 100%; */ display: block; float: left; position: relative; padding: 9px; } #carousel4844 span, #carousel4844 a, #thumbs4844 span, #thumbs4844 a { position: relative; display: block; height: 100%; } #carousel4844 img, #thumbs4844 img { border: none; width: 100%; height: 100%; position: absolute; top: 0; left: 0; } #carousel4844 span { width: 554px; height: 313px; } #carousel_desc4844 span { width: 554px; height: auto; } #thumbs-wrapper4844 { padding: 20px 40px; position: relative; } #thumbs4844 a { border: 1px solid #ddd; width: 150px; height: 100px; margin: 0 10px; overflow: hidden; -webkit-transition: border-color .5s; -moz-transition: border-color .5s; -ms-transition: border-color .5s; transition: border-color .5s; } #thumbs4844 a:hover, #thumbs4844 a.selected { border-color: #566; } .fluid_container_album img#shadow { width: 100%; position: absolute; bottom: 0; } .next_thumbnail4844 { background-position: -19px 0; right: 10px; } .next_thumbnail4844:hover { background-position: -19px -20px; } .prev_thumbnail4844 { background-position: 0 0; left: 10px; } .prev_thumbnail4844:hover { background-position: 0 -20px; } .next_thumbnail4844, .prev_thumbnail4844 { background-image: url("/client/themes/fa/main/img/carousel_nav.png"); display: block; height: 20px; margin-top: -10px; position: absolute; top: 50%; width: 19px; } $(function() { $('#carousel4844').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '56%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); /* $('#carousel_desc4844').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, items: { visible: 1, width: 200, height: '30%' }, scroll: { fx: 'directscroll' } }); */ $('#thumbs4844').carouFredSel({ responsive: true, circular: false, auto: false, prev: '.next_thumbnail4844', next: '.prev_thumbnail4844', items: { visible: { min: 2, max: 6 }, width: 150, height: '66%' } }); $('#thumbs4844 a').click(function() { $('#carousel4844').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); /* $('#carousel_desc4844').trigger('slideTo', '#' + this.href.split('#').pop() ); */ $('#thumbs4844 a').removeClass('selected'); $(this).addClass('selected'); return false; }); });
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *