ابتکار جدید به جای استفاده از کلمات عبور
فیس بوک به توسعه دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به کاربران و تعامل با آنها استفاده کنند که از جمله آنها می توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از پی سی ورلد،فیس بوک به توسعه دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به کاربران و تعامل با آنها استفاده کنند که از جمله آنها می توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد.به نقل از پی سی ورلد، فیس بوک به توسعه دهندگان خود امکان داده تا از ابزار جدیدی برای دسترسی بهتر به کاربران و تعامل با آنها استفاده کنند که از جمله آنها می توان به ابزار تحلیلی جدید و روشی تازه برای لاگین کردن اشاره کرد.
ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی صفحات لاگین ابتکاری برای استفاده کاربران را ممکن میکند. این صفحات به جای پذیرش کلمه عبور، اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا اطلاعات لاگین در فیس بوک را دریافت می کنند.
روش یاد شده برای استفاده کاربرانی که از گوشی همراه برای ورود به فیس بوک استفاده می کنند، مطلوب تر است و می توان آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد که پذیرش کدهای خاص تایید هویت که از طریق پیام ارسال می شوند را هم مکن کند.
شرکت پخش موسیقی هندی Saavn در حال استفاده آزمایشی از Account Kit برای تایید هویت کاربران خود است و تا به حال و بعد از گذشت دو ماه 500 هزار کاربر از آن بر روی گوشی های خود استفاده کرده اند.همچنین این قابلیت بر روی 450 هزار برنامه همراه متصل به فیس بوک آزمایش شده است.
ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی صفحات لاگین ابتکاری برای استفاده کاربران را ممکن میکند. این صفحات به جای پذیرش کلمه عبور، اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا اطلاعات لاگین در فیس بوک را دریافت می کنند.
روش یاد شده برای استفاده کاربرانی که از گوشی همراه برای ورود به فیس بوک استفاده می کنند، مطلوب تر است و می توان آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد که پذیرش کدهای خاص تایید هویت که از طریق پیام ارسال می شوند را هم مکن کند.
شرکت پخش موسیقی هندی Saavn در حال استفاده آزمایشی از Account Kit برای تایید هویت کاربران خود است و تا به حال و بعد از گذشت دو ماه 500 هزار کاربر از آن بر روی گوشی های خود استفاده کرده اند.همچنین این قابلیت بر روی 450 هزار برنامه همراه متصل به فیس بوک آزمایش شده است.
ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی صفحات لاگین ابتکاری برای استفاده کاربران را ممکن میکند. این صفحات به جای پذیرش کلمه عبور، اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا اطلاعات لاگین در فیس بوک را دریافت می کنند.
روش یاد شده برای استفاده کاربرانی که از گوشی همراه برای ورود به فیس بوک استفاده می کنند، مطلوب تر است و می توان آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد که پذیرش کدهای خاص تایید هویت که از طریق پیام ارسال می شوند را هم مکن کند.
شرکت پخش موسیقی هندی Saavn در حال استفاده آزمایشی از Account Kit برای تایید هویت کاربران خود است و تا به حال و بعد از گذشت دو ماه 500 هزار کاربر از آن بر روی گوشی های خود استفاده کرده اند.همچنین این قابلیت بر روی 450 هزار برنامه همراه متصل به فیس بوک آزمایش شده است.
ابزار یاد شده که Account Kit نام دارد طراحی صفحات لاگین ابتکاری برای استفاده کاربران را ممکن میکند. این صفحات به جای پذیرش کلمه عبور، اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه یا اطلاعات لاگین در فیس بوک را دریافت می کنند.
روش یاد شده برای استفاده کاربرانی که از گوشی همراه برای ورود به فیس بوک استفاده می کنند، مطلوب تر است و می توان آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد که پذیرش کدهای خاص تایید هویت که از طریق پیام ارسال می شوند را هم مکن کند.
شرکت پخش موسیقی هندی Saavn در حال استفاده آزمایشی از Account Kit برای تایید هویت کاربران خود است و تا به حال و بعد از گذشت دو ماه 500 هزار کاربر از آن بر روی گوشی های خود استفاده کرده اند.همچنین این قابلیت بر روی 450 هزار برنامه همراه متصل به فیس بوک آزمایش شده است.
/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *