چرا عقربه ساعت در تبلیغات روی 10:10 تنظیم می شود؟
شرکت های ساعت سازی معروف دنیا در عکس های تبلیغاتی برای فروش محصولات خود عموما عقربه ساعت را روی 10:10 تنظیم می کنند؛ اما راز این کار چیست؟
به گزارش گروه فضای مجازی ، بسیاری از مردم درباره راز این اقدام شرکت های ساعت سازی بی خبرند. کارشناسان تبلیغات می گویند، عقربه های ساعت در وضعیتی که روی 10:10 قرار می گیرند، نشانه ای از"لبخند" به ذهن بیننده القاء می کنند و این موضوع تاثیری مثبت بر روح و روان مردم دارد.
پیشتر سازندگان ساعت در تبلیغات، عقربه ها را روی 20:08 تنظیم می کردند که بعدها ثابت شد به دلیل شکل عبوس اثر منفی روی خریداران به جا می گذارد.
شکل عقربه های کوچک و بزرگ به همراه ثانیه شمار در مجموع به شکلی تنظیم می شود که گویی علامت و نام تجاری ساعت را احاطه کرده و همین موضوع باعث جلب توجه مردم می شود.
همچنین ساعت 10:10 نشانه "وی" انگلیسی یا همان علامت پیروزی است که می توان گفت شرکت های سازنده با این اقدام احساسات مردم را هدف قرار گرفته و برای بازاریابی از عاطفه مردم استفاده می کنند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
پیشتر سازندگان ساعت در تبلیغات، عقربه ها را روی 20:08 تنظیم می کردند که بعدها ثابت شد به دلیل شکل عبوس اثر منفی روی خریداران به جا می گذارد.
شکل عقربه های کوچک و بزرگ به همراه ثانیه شمار در مجموع به شکلی تنظیم می شود که گویی علامت و نام تجاری ساعت را احاطه کرده و همین موضوع باعث جلب توجه مردم می شود.
همچنین ساعت 10:10 نشانه "وی" انگلیسی یا همان علامت پیروزی است که می توان گفت شرکت های سازنده با این اقدام احساسات مردم را هدف قرار گرفته و برای بازاریابی از عاطفه مردم استفاده می کنند.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *