صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ارزیابی و کنترل بازار خرید اقلام نوروزی

۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵:۰۲
کد خبر: ۱۵۳۹۷۸
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:نظارت بر بازار و کنترل آن یکی از اقدام های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در این ارتباط در سطح استان های کشور ناظرانی بر بازار اقلام مورد نیاز مردم و گردشگران نظارت دارند.
به گزارش گروه اقتصاد ، محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: گردشگری رابطه نزدیکی با عرضه و تقاضا دارد و اگر اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته مورد ارزیابی قرارگیرد، صرف نظر از شناسایی مشکلات، بستر مناسب برای رفع این موانع با همکاری دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر فراهم می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به ارزیابی های صورت گرفته از کنترل بازار خرید اقلام نوروزی و مورد نیاز گردشگران، گفت: نظارت بر بازار و کنترل آن یکی از اقدام های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در این ارتباط در سطح استان های کشور ناظرانی بر بازار اقلام مورد نیاز مردم و گردشگران نظارت دارند و گزارش هایی از شرایط موجود در بازار این ایام ارائه می دهند.

فیاض خودارزیابی را یک ضرورت در حوزه کنترل بازار برشمرد و افزود: باید به سمتی گام برداریم که کسبه و تجار با خودارزیابی، کنترل بازار را برعهده بگیرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه نقش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر را در فراهم کردن شرایط مناسب سفر مهم و ضروری دانست و افزود: در حال حاضر 18 دستگاه و نهاد اجرایی عضو این ستاد هستند اما با توجه به گستردگی حوزه سفر و درگیری تعداد قابل توجهی از دستگاه ها و نهادها، می توان تعداد این دستگاه ها را اضافه کرد تا بتوان مشکلات حوزه گردشگری را جامع تر رصد و برطرف کرد.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *