ارائه خدمات به مسافران از طریق سامانه 5149 راه آهن
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند است.
به گزارش ، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذکور از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری ،مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت ،صدور المثنی ،حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی ،معرفی ایستگاه ها بهره مند شوند.
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا ،فکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.
هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامک به این شماره برای گزارش مشکلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.
نظرات بینندگان
ما ۲۸ مرداد بلیط قطار داشتیم از تهران به کرمان ساعت 21.50 متاسفانه به دلیل نقص فنی قطار شش ساعت تاخیر داشت و ما ساعت 3.30 حرکت کردیم به شماره سریال بلیط 707599717
و رفتار اطلاعات و پذیرش راه آهن تهران با مسافران بی تربیت و فاقد احترام بودند و خیلی بی تربیت بودند و متاسفانه قطار هم به شدت کثیف و ملافه های شسته نشده بود و سرویس های بهداشتی کثیف بود.
درخواست ۰۳۲۵۵۷۵
رزرو بلیط خیلی مشکل است اصلا سیستم باز نمیشه حتی کافی نت رفتم تاقسمت پرداختی هم رفتیم ولی اصلا واریز نشد
واقعا تهیه بلیط خیلی مشکل است
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *