ثبت بیش از 3700 شکایت در سامانه 190
سامانه کشوری شکایات مردمی(1490 یا 190) از ابتدای اسفند تا پایان روز27 اسفند سال گذشته 3723 تماس مردمی را دریافت کرده که بیش از91 درصد آن رسیدگی شده و حدود9 درصد نیز در دست اقدام است.
همچنین اماکن مسکونی، بقالی و سوپرمارکت، اغذیه و ساندویچی، سلف سرویس رستوران، نانوایی و کترینگ جزو بیشترین صنوف مورد شکایت مردم بودهاند.
نتایج بازرسیهای کارشناسان بهداشتی نیز منجر به اخطار کتبی، معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی بهداشت و درمان، رفع نقص، اعلام به دستگاههای برون بخشی و معدوم سازی کالا شده است.
مردم میتوانند در صورت شکایت از وضعیت بهداشتی اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی با سامانه190 یا 1490 تماس بگیرند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *