صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مجله‌ خبری در زمان راه اندازی اقدامی نوآورانه و موفق بود

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۴۸۷۳۲
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
مجله‌ی خبری شبکه اول سیما، در زمان راه اندازی؛ اقدامی نوآورانه و موفق بود که با درک صحیح از ذائقه مخاطبان به ویژه جوانان؛ توسط باشگاه خبرنگاران جوان طراحی و به اجرا درآمد.
به گزارش گروه سیاسی ، عزت الله ضرغامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:

مجله‌ی خبری شبکه اول سیما، در زمان راه اندازی؛ اقدامی نوآورانه و موفق بود که با درک صحیح از ذائقه مخاطبان به ویژه جوانان؛ توسط باشگاه خبرنگاران جوان طراحی و به اجرا درآمد.

نوع لباس؛ گفتمان روان و دوستانه؛ حرکت‌‌های حساب شده مجریان در جلو دوربین ، انتخاب سوژه‌های متنوع و موردنیاز عمومی و تولید بسته‌های گزارشی قوی و حرفه‌ای باعث شد تا این برنامه‌ی جدید حوزه سیاسی به سرعت به یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها تبدیل و در کنار برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما و خبر ۲۰ شبکه خبر؛ مکمل برنامه‌های رسمی حوزه خبر شود.



عکس بالا؛ یادگار بازدید و دیدار من با دست اندرکاران جوان و با انگیزه این برنامه ارزشمند است.

***پی نوشت***

حوزه‌ی ارتباطات و اطلاع رسانی در طول یکی دو سال گذشته به شدت متحول شده است.

توانمندی‌های فضای مجازی؛ شبکه‌های اجتماعی و به ویژه قابلیت بالای تلگرام و کانال‌های اطلاع‌رسانی آن موجب مشارکت گسترده در تولید و انتشار خبر شده است.

این پدیده به نوبه خود دارای نقاط قوت و متقابلاً آسیب‌های قابل توجه است. سیاستگذاران و متولیان رسمی اطلاع رسانی در همه بخش‌های کشور باید با شناخت دقیق و واقع‌بینانه از این پدیده، به دنبال ایجاد تحول جدی و اقدامات نوآورانه و متفاوت از گذشته باشند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *