صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حمایت فدراسیون برای والیبال بانوان ادامه یابد

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۴۳۲۴
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: اگر تسهیلات فدراسیون برای لیگ برتر و دسته یک در سال آینده نیز ادامه یابد، شاهد حضور تیم های بیشتری در این رقابت ها خواهیم بود.
به گزارش ، سیما صدیقی در پایان لیگ برتر بانوان افزود: رقابتهای امسال نسبت به سال گذشته بهتر بود. سه تیم بالای جدول نسبت به سایر تیم ها سطح خوبی داشتند.

وی با اشاره به رقابت سایر تیمهای شرکت کننده در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: به رغم اینکه سایر تیم ها از نظر فنی نسبت به تیم های بالای جدول سطح پایین تری داشتند، اما رقابت های آنان نیز خوب بود و تیم از پیش باخته در دیدارها نبودند.

صدیقی که شاگردانش در گاز تهران یک هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بودند، درباره آخرین مسابقه برابر دانشگاه آزاد نیز گفت: برای برد به میدان رفتیم و خوشبختانه لیگ برتر بانوان را با 12 پیروزی متوالی به پایان رساندیم.

سرمربی گاز تهران تصریح کرد: بازیکنان من از نظر روحی و روانی در این مسابقه روی فرم بودند و به رغم قطعی بودن قهرمانی، با آمادگی کامل در آخرین مسابقه حاضر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای بهتر برگزار شدن لیگ برتر بانوان دارید، گفت: امسال فدراسیون برای حضور باشگاه ها در لیگ برتر زنان تسهیلاتی ایجاد کرد که کمی دیر اعلام شد، اگر این تسهیلات در سال آینده نیز مهیا شود، به مراتب احتمال حضور تیم ها بیشتر خواهد شد.

صدیقی گفت: امیدوارم لیگ برتر بانوان سال آینده هم با تیم های بیشتر و هم با کیفیت بهتر برگزار شود تا منجر به رشد و توسعه والیبال بانوان ایران در بعد قهرمانی شود.

چهاردهمین دوره لیگ برتر والیبال زنان که از پنجم آذرماه با حضور هفت تیم آغاز شده بود، با دیدار دو تیم گاز تهران و دانشگاه آزاد به پایان رسید.

تیم های گاز تهران، دانشگاه آزاد، ذوب آهن اصفهان، برق جدید فارس، سایپای تهران، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هفت تیم شرکت کننده در این رقابت ها بودند که به ترتیب رتبه های اول تا هفتم را کسب کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *