صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

«ثریا» برنامه چهارسالگی خود را به مردم محروم خوزستان تقدیم می‌کند

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۴۳۵۵۷
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
مستند «بهشت فراموش شده» در برنامه «ثریا» که به ظرفیت‌ها و مشکلات استان خوزستان می‌پردازد، امروز ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.
به گزارش ، برنامه «ثریا» درحالی امشب به بررسی ظرفیت‌های بومی توسعه استان خوزستان می‌پردازد که مردم این استان با وجود ظرفیت‌های بسیار زیاد در حوزه گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری و نیروی انسانی توانمند، از محرومیت رنج می‌برند.
 
درحالی که بسیاری از صنایع بزرگ منطقه درحال ورشکستگی هستند، در برنامه «ثریا» سیاست‌های توسعه منطقه‌ای وکم توجهی به نقش مردم و ظرفیت‌های بومی استان خوزستان، آسیب ‌شناسی می‌شود. همچنین با توجه به شرایط پساتحریم، ورود احتمالی سرمایه‌گذاران خارجی برای توسعه مناطق محروم خوزستان و ابعاد مختلف آن به ویژه تضعیف خودباوری مردم در این استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
در این برنامه با حضور دکتر «روح‌الله ایزدخواه» کارشناس ارشد توسعه منطقه‌ای و پخش مستندهایی از ظرفیت‌ها و مشکلات استان خوزستان، تجربه جهادسازندگی در توانمندسازی و احیای مناطق محروم و بخصوص عشایر منطقه بازخوانی می‌شود.
 
«ثریا» که اولین بار یازدهم اسفند1390 به روی آنتن رفت،پیش از این نیز ثریا سالگرد جشن دو سالگی و سه سالگی خود را با پخش مستندهایی به مردم محروم سیستان و بلوچستان تقدیم کرده بود.
 
قرار است ساعت 16:30 امروز چهارشنبه 12 اسفند، مستند «بهشت فراموش شده» برنامه «ثریا» که به ظرفیت‌ها و مشکلات استان خوزستان می‌پردازد، از شبکه یک سیما بازپخش شود.
برنامه ثریا با شعار «دیدبانی برای پیشرفت ایران» به تهیه کنندگی محسن مقصودی چهارشنبه‌ها ساعت19:30 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *