پرداخت خسارت اپراتورهای ارتباطی به مشترکین اجرایی میشود
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به حفظ حقوق مشترکین ارتباطی گفت: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکین فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات(SLA) پرداخت کنند.
عمیدیان همچنین گفت: با توجه به نظارت های انجام شده، پس از برگزاری نشست های متعدد تخصصی و اعمال مقررات در خصوص شرکت های مختلف، در حال حاضر تمامی اپراتورهای ارائه دهنده سرویس های فناوری اطلاعات اعم از شرکت مخابرات ایران، شرکت های انتقال داده های ندا و WiMAX در شبکه خود اقدام به مبادله موافقتنامه سطح سرویس(SLA) مطابق مصوبه 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با کاربران خود کرده اند، تا طبق فرایندهای مرتبط اقدام به پرداخت خسارت به مشتریان کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تأکید کرد: البته این زنجیره، با اجرایی شدن مصوبه 222 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور تکمیل شد.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه افزود: زیرساخت نیز وظیفه دارد، حداکثر 6 ماه بعد از ابلاغ مصوبه (اردیبهشت سال 95) نسبت به پیاده سازی و تکمیل سامانه های ثبت رسید خرابی اندازه گیری کیفیت و مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان اقدام کند.
عمیدیان با مهم خواندن حفظ حقوق مشترکین ارتباطی خاطرنشان کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکین فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات(SLA) پرداخت کنند.
وی در پایان با بیان اینکه مشترکین از طریق پایگاه های اطلاع رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکین می توانند از روش های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع پیدا کنند گفت: مشترکین می توانند از این طریق اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی امکان استفاده از خسارت پیش بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *