صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مقام حزب الله: قدرت نظامی مقاومت در اوج قرار دارد

۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۴۰۰
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به اظهارات برخی از سران رژیم صهیونیستی و سعودی تاکید کرد که قدرت نظامی مقاومت امروز در اوج قرار دارد.
به گزارش گروه بین الملل ؛شیخ نبیل قاووق امروز شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه رزیم صهیونیستی، عربستان و گروه های تکفیری در منطقه به دنبال مقابله با محور مقاومت هستند، گفت: مقاومت امروز در اوج قدرت نظامی و سیاسی و همچنین محبوبیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگر حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی و سعودی و همچنین تکفیری ها هدف قرار بگیرد غافلگیر نخواهد شد، اظهار کرد: امروز تمامی دشمنان مقاومت در سنگر تکفیری ها قرار گرفته اند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: مقاومت امروز به رغم تمامی فشارها و تهدیدات پیروزی هایی زیادی را کسب کرده و دستاورهای نظامی و سیاسی نیز داشته است.

شیخ نبیل قاووق با اشاره به اینکه رژیم سعودی اکنون پس از گذشت یکسال از آغاز تجاوز به یمن و صنعا در حالت یاس قرار گرفته است، گفت: یمن و صنعا همچنان مقاوم هستند و سقوط نخواهند کرد.

وی اضافه کرد که سعودی پس از شکست در یمن، سوریه و عراق به دنبال هجمه به لبنان از طریق باج خواهی از لبنانی ها و سوق دادن این کشور به سمت فتنه است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *