صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران تشکیل می‌شود

۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۰۲۳
شهردار تهران با اشاره به نقش مؤثر بانوان در عرصه های مختلف گفت: مجمع بانوان مدیر در شهرداری تهران به عنوان محفلی برای هم اندیشی و هم افزایی بانوان مدیر در سطوح مختلف و همچنین بازوی مشورتی مدیریت کلان شهری تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه جامعه ، محمدباقر قالیباف در حاشیه دیدار با مهین عادلی مدال آور مسابقات جهانی اختراعات و ابداعات کره جنوبی اظهار کرد: این مجمع به عنوان مجموعه متولی تهیه و تدوین برنامه های مربوط به مشارکت بانوان شهروند در مدیریت محلات شهری عمل خواهد کرد.

وی گفت: فرصتی که برای بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بویژه علم و دانش فراهم شد بی نظیر است.

قالیباف با اشاره به اینکه توجه لازم به بانوان متناسب با ظرفیت آنها نشده خاطرنشان کرد: نقش مؤثر بانوان در عرصه های مختلف را نمی توان نادیده گرفت.

شهردار تهران موفقیت مهین عادلی در مسابقات جهانی اختراعات را تاییدی بر نگاه ویژه شهرداری تهران به بانوان در زمینه های مختلف دانست و تصریح کرد: همواره سعی کرده ایم تا در محیط کاری توجه لازم به بانوان داشته باشیم.

قالیباف گفت: شهرداری تهران به موازات مجموعه برنامه ها و اقدامات کلان خود در ارتباط با تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، در بعد درون سازمانی نیز اهتمام ویژه ای نسبت به بهره برداری حداکثری از ظرفیت های انسانی و قابلیت های تخصصی کارکنان و کارشناسان زن خود داشته است.

وی تصریح کرد: در طول سال های گذشته همه تلاش ما این بود که بتوانیم درصدی از مدیران را از میان بانوان انتخاب کنیم چرا که تاکنون موفقیت آن ها را در کار دیده ایم.

اختراع مهین عادلی در زمینه قرنیه چشم و در حوزه پزشکی بود که پس از ثبت، این کار از طرف کره جنوبی مورد پذیرش قرار گرفت و با حمایت شهرداری تهران به مسابقات جهانی که با حضور 900 اختراع از 120 کشور جهان برگزار شد اعزام شد.

وی صبح امروز مدال طلای خود را به محمد باقر قالیباف شهردار تهران اهدا کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *