صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم/جای مهدیزاده در لیگ خالی است

۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۸۰۲۹
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
کاراته کای تیم دانشگاه آزاد معتقد است نباید از حالا این تیم را قهرمان دانست زیرا حریفان سرسختی در لیگ حضور دارند.

ذبیح الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی اظهار داشت: مسابقات لیگ بسیار جذاب دنبال می‌شود و این بازی‌های نزدیک انگیزه من برای درخشیدن در این رقابت ها را بیشتر می‌کند.

وی در خصوص وضعیت تیم دانشگاه آزاد گفت: درست است که ما در صدر جدول حضور داریم اما نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم زیرا تیم‌های خوبی مقابل ما هستند.

پورشیب در خصوص بازی کردن در 2 وزن در رقابت‌های لیگ خاطرنشان کرد: امسال در دو وزن 84 کیلو و آزاد مسابقه دادم و در هر وزنی که کادر فنی صلاح بداند روی تاتامی می‌روم. من با تیم دانشگاه آزاد قرارداد دارم و تابع تصمیمات کادرفنی خواهم بود. البته برای نخستین بار بود در 84 کیلو مبارزه می‌کردم که این موضوع تجربه بسیار خوبی برای من بود.

کاراته کای تیم دانشگاه آزاد ضمن اشاره به ضرورت برگزاری لیگ عنوان کرد: درست است که قرارداد بازیکن‌ها درلیگ بسیار اندک است اما همین مبالغ اندک هم از لحاظ مالی به بچه‌ها کمک می‌کند زیرا تنها منبع درآمد خیلی از بچه‌های کاراته همین رقابت‌های لیگ است.

وی ادامه داد: رقابت‌های سوپر لیگ امسال از لحاظ فنی هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و هرچقدر که تعداد بازی‌های ما بیشتر باشد به پیشرفت فنی کاراته کاها کمک خواهد شد.

پورشیب در پایان ضمن اشاره به اینکه نبود امیر مهدی زاده به ضرر لیگ است، گفت :واقعا جای مهدی زاده در لیگ خالی است و حیف است که قهرمان جهان جایی در لیگ نداشته باشد. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که دیگر ملی پوشانی مثل مهدی زاده بدون تیم نمانند .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *