صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حضور در راهپیمایی 22 بهمن می تواند امنیت ما را مستحکم کند

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۴۱۰
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: ما باید در آستانه انتخابات 7 اسفند در راستای جذب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیری داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه مردم درخواست می کنم که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از 37 سال در کنار انقلاب بودن، امسال در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشکوهی داشته باشند.

وی افزود: امسال هم بی تردید با شرایطی که با آن مواجه هستیم باید با نشاط بیشتری شاهد حضور مردم در سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

روحانی تأکید کرد: از همه مردم تقاضا می کنم که در راهپیمایی 22 بهمن به خاطر شرایط ملی و منطقه ای که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم شرکت کنند زیرا حضور در راهپیمایی 22 بهمن می تواند امنیت ما را مستحکم کند.

رئیس جمهور گفت: ما باید در آستانه انتخابات 7 اسفند در راستای جذب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما توانسته است با موفقیت در برجام تحریم ها را کنار بگذارد و امنیت و عظمت ایرانیان را برای جهانیان روشن کند لذا تقاضا دارم مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن مجددا با راه امام (ره) بیعت کنند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *