این شرکت همچنین به دنبال افزایش جای پای خود در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، آفریقا و آسیاست. آپارل هم اکنون 1200 فروشگاه دارد و قصد دارد این رقم را تا پایان سال 2016 به 1500 مورد برساند.
نیلش ود، رئیس گروه آپارل گفت، این شرکت در حال مذاکره با برخی برندهایی است که از طریق آنها این شرکت موافقتنامه هایی را برای ورود به بازار ایران دارد، اما همچنان در انتظار تایید این برندهاست.
وی که در مراسم آغاز به کار جدیدترین فروشگاه شرکت آپارل در یاس مال ابوظبی صحبت می کرد گفت: «(ایران) بازاری بزرگ است. همه نگاهشان به این بازار است، اما تا زمانی که ما چراغ سبز لازم را دریافت کنیم، قرار نیست به آنجا برویم. بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که همه موانع قبل از ورود ما به این بازار برطرف شده است. ما در حال مطالعه بازار ایران هستیم، اما در حال مذاکره با کسی نیستیم. ما طرح هایی برای ورود به بازار ایران به محض گشایش این بازار داریم.»
وی افزود: «همه در حال مطالعه و ایجاد استراتژی های خود (در مورد بازار ایران) هستند، اما کسی نمی خواهد (به سمت ایران) پرواز کند. فعلا استراتژی همه منتظر ماندن و رصد کرد وضعیت است.»
وی گفت، گروه آپارل نگاهی بلندمدت به ایران دارد و این کشور قطعا در برنامه های اپارل جای دارد.
انتهای پیام/