لزوم تغییر نگاه در ارايه خدمات پس از فروش
مدیرعامل ایساکو که برای حضور در جلسه هم اندیشی با نمایندگی های مجاز ایران خودرو به اهواز سفر کرده بود گفت: هدف اصلی ما در ایساکو جلب رضایت مشتری است به گونه ای که بتوانیم با ارایه خدمات کیفی و قطعات استاندارد، او را وفادار به شبکه خود کنیم.
وي
در ادامه افزود: خودروسازان جهانی هزینه های هنگفتی برای توسعه محصول خود
صرف و سود بازار خود را در خدمات پس از فروش دنبال می کنند. در همين راستا
باید نگاه خود را در حوزه خدمات پس از فروش تغییر دهیم. مشتریان امروزی به
دنبال آپشن، تنوع محصول و خدمات خوب هستند.
بنابراین باید با اتخاذ شیوه های خلاقانه و توام با احترام، به سمت رضایت مشتری حرکت کنیم. از همين رو با آغوش باز از ایده های خلاقانه استقبال و حمایت میکنیم و به دنبال بستری برای اشتراک دانایی در شبکه هستیم.
بنابراین باید با اتخاذ شیوه های خلاقانه و توام با احترام، به سمت رضایت مشتری حرکت کنیم. از همين رو با آغوش باز از ایده های خلاقانه استقبال و حمایت میکنیم و به دنبال بستری برای اشتراک دانایی در شبکه هستیم.
حسینی
با تاکید بر اینکه بخشي از هزینه ها را در حوزه خدمات پس از فروش باید به
عنوان سرمایه گذاری محسوب کرد، افزود: ما باید آنقدر نیروی متخصص تربیت
کنیم تا دغدغه ای به عنوان خروج نیروهای خبره و كاربلد نداشته باشیم.
وی
همچنین از ارایه تسهیلات ویژه به نمایندگی ها خبر داد و اظهار داشت: تا دو
ماه آینده طرحی در بخش مالی در راستای ارایه تسهیلات برای نمایندگی ها در
نظر گرفته ایم که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. در حوزه ارایه تخفیف
برای شبکه خدمات، نسخه یکپارچه براي همه نخواهیم داشت و میزان تخفیف ها
متناسب با فعالیت و نحوه سرويس دهي به مشتريان تعیین حواهد شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *