ژاپن خودروی چند بعدی تولید می کند +عکس
نسخههای جدید دایهاتسو از مدل کوپن، از یک اتومبیل چند بعدی خبر میدهند که میتواند برای کاربردهای متفاوت و در فرمهای متفاوت ارائه شود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، نسخههای جدید دایهاتسو از مدل کوپن، از یک اتومبیل چند بعدی خبر میدهند
که میتواند برای کاربردهای متفاوت و در فرمهای متفاوت ارائه شود. آخرین
کانسپتهای این خودروساز ژاپنی نیز چنین چیزی را بیش از پیش ثابت میکنند.
ساختار کوپن در ابتدا به منظور استفاده از پوستههای مختلف تولید شده، در یک چشم به هم زدن میتواند استایل خود را از حال و هوای کلاسیک به مدرن تغییر دهد؛ چرا که قطعات بدنه به سرعت میتوانند با یکدیگر تعویض شوند. بدین ترتیب شرکت می تواند یک رودستر، کوپه یا خودرویی دیگر را به هم، تبدیل نماید. علاوه بر این خود شما هم می توانید با تبدیل پنلهای بدنه، چهره خودروی خود را کاملا تغییر دهید. اگر چنین چیزی برای شما کافی نیست، دایهاتسو دو کانسپت دیگر نیز معرفی کرده که در این زمینه، اساسیتر عمل میکنند و در این پروسه، یک کوپه کلاسیک و یک شوتینگ برینگ در اختیار قرار میدهند.
در نسخه سِرو، یک بدنه جمعوجور کوپه استفاده میشود و این در حالی است که در نسخه روب، یک فرمت کاربردیتر «شوتینگ بریک» و طبیعتاً با یک هاچ عقب در دسترس قرار میگیرد. اگر چه «روب» با فلسفه طراحی نوکتیز خود، چهره تهاجمیتری پیدا کرده است.
دایهاتسو در مورد آپگرید پیشرانه کوپن سخنی به میان نیاورده، ولی میتواند حدس زد که هر دوی این خودروها از همان موتور توربوی ۶۶۰ سیسی با قدرت ۶۳ اسببخار که در مدل معمولی وجود دارد، استفاده خواهند کرد. هر دوی این خودروها، در وسط سکوی نمایش دایهاتسو در نمایشگاه اتومبیل توکیو حاضر شدهاند.
/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ساختار کوپن در ابتدا به منظور استفاده از پوستههای مختلف تولید شده، در یک چشم به هم زدن میتواند استایل خود را از حال و هوای کلاسیک به مدرن تغییر دهد؛ چرا که قطعات بدنه به سرعت میتوانند با یکدیگر تعویض شوند. بدین ترتیب شرکت می تواند یک رودستر، کوپه یا خودرویی دیگر را به هم، تبدیل نماید. علاوه بر این خود شما هم می توانید با تبدیل پنلهای بدنه، چهره خودروی خود را کاملا تغییر دهید. اگر چنین چیزی برای شما کافی نیست، دایهاتسو دو کانسپت دیگر نیز معرفی کرده که در این زمینه، اساسیتر عمل میکنند و در این پروسه، یک کوپه کلاسیک و یک شوتینگ برینگ در اختیار قرار میدهند.
در نسخه سِرو، یک بدنه جمعوجور کوپه استفاده میشود و این در حالی است که در نسخه روب، یک فرمت کاربردیتر «شوتینگ بریک» و طبیعتاً با یک هاچ عقب در دسترس قرار میگیرد. اگر چه «روب» با فلسفه طراحی نوکتیز خود، چهره تهاجمیتری پیدا کرده است.
دایهاتسو در مورد آپگرید پیشرانه کوپن سخنی به میان نیاورده، ولی میتواند حدس زد که هر دوی این خودروها از همان موتور توربوی ۶۶۰ سیسی با قدرت ۶۳ اسببخار که در مدل معمولی وجود دارد، استفاده خواهند کرد. هر دوی این خودروها، در وسط سکوی نمایش دایهاتسو در نمایشگاه اتومبیل توکیو حاضر شدهاند.
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *