صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۳۰ سال است که نرخ بلیت و سوخت هواپیما بر اساس عواملی محدود محاسبه می‌شود

۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۷۱۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
علی عابدزاده رئیس هواپیمایی کشوری با اشاره به موفقیت های عرصه دیپلماسی، گفت :پیروزی در برجام را مدیون تلاش ها و ایثارگری های مردم هستیم.
به گزارش ، علی عابد زاده،  پیروزی به دست آمده در عرصه دیپلماسی کشور را مدیون تلاش ها و ایثارگری های مردم دانست و افزود : باید از دست اندرکاران صنعت هوانوردی که در دوران تحریم مقاومت کردند قدردانی کنیم .
 
وی با بیان اینکه این صنعت ۳۰ سال است که در تحریم بسر می برد اظهار داشت : با این پیروزی این صنعت بیش از دیگران شهد شیرین پیروزی را می چشد .
 
وی داشتن عشق را موضوعی انکار ناپذیر برای کار کردن در عرصه ایمنی صنعت هوانوردی برشمرد و افزود : اولین هدف ایمنی عشق و تعهد خلبان است که باید مسافران را به سرانجام برساند.
 
معاون وزیر راه وشهرسازی گفت : در صنعت ایمنی هوانوردی باید عشق به کار داشته باشیم، بدون عشق انجام کارها بیهوده است .
 
وی تصریح کرد : مجریان حمل و نقل جهانی سه عامل رضایتمندی، ایمنی و اقتصاد را مورد توجه قرار می دهند که ایمنی در صدر آنها قرار دارد .
 
عابد زاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران ایمنی شرکت کننده در این همایش گفت : باید محیط های کاری سرشار از عشق به انسان ها باشد تا بتوان در این عرصه به موفقیت دست یافت .
 
وی با بیان اینکه باید تعاریف ثابت در صنعت هوانوردی به ویژه در بحث ایمنی شکسته شود اضافه کرد : این صنعت زنده و پویاست .
 
عابد زاده تاکید کرد : باید مدل های کاری در این صنعت از جمله بحث استخدام ها تغییر کند، دنیا تعاریف ثابت را کنار گذاشته است ما نیز باید تحولات و تغییرات را بپذیریم .
 
وی با ذکر مثالی اظهار داشت : ۳۰ سال است که نرخ بلیت و سوخت هواپیما بر اساس عواملی محدود محاسبه می شود و ما هرگز نگفته ایم که چند عامل در تعیین این نرخ ها اثر گذار هستند .
 
این مسئول در وزارت راه و شهرسازی به اهمیت توجه به آمارهای روز تاکید کرد و گفت : باید آمار ۱۰ ساله گذشته و اتفاق های رخ داده در عرصه صنعت هوانوردی در جهان و منطقه را بررسی کنیم.
 
وی به گران بودن این صنعت در حوزه تحقیقات اشاره کرد و افزود : دنیا سطح بهره برداری از این صنعت را به حداکثر رسانده است و ما باید تلاش کنیم تا حداکثر بهره برداری را از آنچه که موجود است همچون هواپیماها، ترمینال های فرودگاهی را داشته باشیم در این صورت است که به توسعه و ایمنی خواهیم رسید .
 
نخستین همایش مشترک دو روزه مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشوربه منظور بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ضریب ایمنی این صنعت از دیروز به میزبانی کیش برگزار شد .
 
دستیابی به مصوبه ا یی برای برقراری ارتباط مابین مدیریت ایمنی بخش های مختلف صنعت هوانوردی کشور به منظور پیشگیری از وقوع سوانح و همچنین شناسایی دقیق ابزارهای ارتباطی معتبر این بخش ها با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تعامل میان شرکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
 
نخستین همایش مشترک مدیران ایمنی صنعت هوانوردی کشور با حضور علی عابدزاده معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، رحمت اله مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور و محمد شهبازی مدیرکل ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از مدیران و معاونان این صنعت در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *