صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فیلم مرد لبو فروش تهرانی منتشر شد/قالیباف: در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد می‌کنیم

۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۹۸۰
شهردار تهران در برنامه شب گذشته نگاه یک با بیان این مطلب که شهرداری تهران ساماندهی دستفروشان را در دست اجرا دارد، درباره نتیجه پیگیری‌ها در زمینه برخورد ماموران شهرداری با مرد لبو فروش اظهار کرد: در این مورد هنوز نتیجه قطعی و گزارشی به من ارائه نشده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، در پی انتشار عکسی در فضای مجازی که منتسب به برخورد شدید عوامل شهرداری با  یک مرد لبو فروش در خیابان جمهوری در روز گذشته، واکنش‌های بسیاری از جمله واکنش شهردار تهران را در پی داشت و نیز پخش فیلم ارسالی از سوی مردم در این رابطه در اخبار ساعت 19 شب گذشته شبکه یک را در پی داشت.


بنابراین گزارش محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در برنامه شب گذشته نگاه یک با بیان این مطلب که شهرداری تهران ساماندهی دستفروشان را در دست اجرا دارد، درباره نتیجه پیگیری‌ها در زمینه برخورد ماموران شهرداری با مرد لبو فروش اظهار کرد: در این مورد هنوز نتیجه قطعی در مورد  این برخورد و تخلف به من گزارش نشده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد می‌کنیم.

همچنین موسوی، معاونت اطلاع رسانی سامانه 1888 ، ظهر امروز  در گفت و گو با میزان در این باره گفت: تاکنون هیچ گزارش و مستندی از سوی مردم مبنی بر درگیری ماموران شهرداری با این فرد، گزارش نشده است.

فیلم ارسالی از سوی مردم در مورد مرد لبو فروش را اینجا ببینید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *