صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

روزنامه صهیونیستی: برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی به منزله شکست نتانیاهو است

۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۶۰۸
دسته بندی‌: بین‌الملل- جهان ، عمومی
یک روزنامه صهیونیستی نوشت نتايج تازه ترين نظرسنجی نشان می دهد اگر در حال حاضر در فلسطین اشغالی انتخابات برگزار شود حزب بنيامين نتانياهو، بازنده انتخابات خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از روزنامه يديعوت آحارونوت؛ نظرسنجي سياسي که موسسه ميدگام اين هفته به عمل آورد، نشان مي دهد اگر اين روزها در اسرائيل انتخابات برگزار شود، نتانياهو قادر به تشکيل کابینه نخواهد بود.

بنابر این گزارش، به موجب نتايج اين نظرسنجی، حزب ليکود،‌ وابسته به نتانياهو، تنها 25 کرسی از کرسي های پارلمان اسرائيل (کنست) را به دست خواهد آورد. در حالی که در انتخابات مارس 2015، تعداد کرسی های اين حزب، پنج کرسی بيشتر بود.

همچنين اين نظرسنجي نشان مي دهد در صورت برگزاری انتخابات در اسرائيل در مقطع کنونی، حزب خانه يهودی،‌ وابسته به نفتالی بنت، 12 کرسی بيشتر از هم اکنون - که هشت کرسی در کنست دارد- از آن خود خواهد کرد.

حزب اتحاد يهوديت يک کرسی ديگر به دست خواهد آورد و شمار کرسی هاي آن به هفت کرسی خواهد رسيد. شمار کرسی هاي حزب شاس يک عدد کاهش خواهد يافت و به شش کرسی تنزل خواهد کرد؛ حزب کولانو، وابسته به موشه کاهلون، سه کرسی خود را از دست خواهد داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *