صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پشت پرده جنایات برندهای لباس در «قربانیان مد»

۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - برندهای لباس در جهان بی‌توجه به ارزش‌های انسانی کارگران خود را در بد‌ترین شرایط به کار می‌گیرند؛ «قربانیان مد» پشت پرده‌ای بر این جنایات است.
، مستند «قربانیان مد» به سوءاستفاده مدیران برندهای لباس از احتیاج ساکنان پایتخت بنگلادش به کسب درآمد آغاز می‌شود.

این مستند می‌کوشد پشت پرده موفقیت صنعت پوشاک و مد را که با نادیده گرفتن ارزش‌های انسانی کارگران و قرار گرفتن آن‌ها در بد‌ترین شرایط کاری همراه است، به نمایش بگذارد.

جالب اینکه بخش عمده درآمد بنگلادش از تولید لباس به کشورهای ثروتمند اختصاص دارد. همین موضوع باعث هجوم فروشگاه‌های مربوط به برندهای معتبر پوشاک، به این کشور شده و مدیران برند‌ها به دنبال بهره برداری از نیروی کار ارزان هستند.

راوی این مستند بانویی با شغل افسر نظارت بر ایمنی است که یکی از شاهدان واقعه فروریختن ساختمان راناپلازا بوده است.

بخش دیگری از این مستند به اظهارنظر کارشناسانی اختصاص دارد که بر لزوم در نظر گرفتن شرایط کاری استاندارد برای کارگران بنگلادشی تأکید می‌کنند.

«قربانیان مد» دوشنبه هفتم دی ماه ساعت 23 به مدت 52 دقیقه روی آنتن می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *