برندسازی جایگاههای سوخت از اصفهان آغاز میشود
خبرگزاری میزان - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که دستورعمل مربوط به طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت در حال نهایی شدن است، گفت: نخستین برند جایگاههای عرضه سوخت تا پایان سال تشکیل و کار خود را در شهر اصفهان آغاز خواهد کرد.
به گزارش ، سید ناصر سجادی با تشریح جزئیات اجرای طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت افزود: بررسیهای مربوط به طرح برندسازی پمپهای بنزین انجام شده و اکنون دستورعمل آن در مرحله نهایی شدن قرار دارد.
وی افزود: قرار است جلسهای نیز در این هفته درباره چگونگی اجرای این طرح با وزیرنفت برگزار شود.
سجادی با بیان این که بخش مربوط به قیمت در این طرح نهایی نشده است، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات در جایگاههای عرضه سوخت بیان کرد و گفت: در این طرح، شرکتها براساس خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، هزینه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که اجرای این طرح سبب ایجاد رقابت در میان جایگاهها می شود، اضافه کرد: جایگاه معمولی که خدمات زیادی ارائه ندهد، هزینه پایینی دریافت می کند اما جایگاههایی که کیفیت خدمات خود را بالا ببرند و رضایت مشتریان را جلب کنند، هزینه بیشتری را دریافت خواهند کرد.
تشکیل نخستین برند در اصفهان
سجادی درباره زمان اجرای این طرح ، گفت: دستورعمل این طرح در حال نهایی شدن است و پیش بینی می شود تا پایان سال اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: البته این طرح به صورت تدریجی اجرا می شود و قرار نیست همه برندها یک شبه تشکیل شده و همه جایگاهها یکباره به این طرح بپیوندند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای کامل این طرح زمانبر است و تحویل درخواست تشکیل بِرند، بررسی و صدور مجوز به زمان نیاز خواهد داشت.
سجادی اضافه کرد: پس از نهایی شدن و ابلاغ آیین نامه، متقاضیان می توانند درخواست خود را مطرح کنند و در صورت داشتن شرائط لازم، مجوز فعالیت آنها صادر می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تشکیل نخستین برند جایگاههای عرضه سوخت در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این برند تا پایان سال در این شهر آغاز به کار می کند.
سجادی با بیان این که قرار است ٤٠ پمپ بنزین تک سکو(کوچک) در زیرمجموعه یک برند در شهر اصفهان فعالیت کنند، افزود: این جایگاهها در قطعه زمین های کوچک ساخته شده اند.
وی ادامه داد: در تهران نیز برای ساخت جایگاههای تک سکو فراخوان داده شده و برنامه هایی برای اجرای این طرح در دست اجراست.
شرکتهای خارجی درخواستی برای تشکیل برند نداده اند
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره استقبال شرکتهای خارجی و بین المللی از این طرح گفت: تاکنون هیچ درخواستی توسط این شرکتها به شرکت ملی پخش ارائه نشده است.
سجادی ادامه داد: قیمت بنزین در ایران برای شرکتهای بین المللی جذابیتی ندارد و تاکنون مذاکره ای نیز انجام نداده اند.
هم اکنون بنزین عادی به قیمت هر لیتر یکهزار تومان و بنزین سوپر ١٢٠٠ تومان عرضه می شود. از پنجم اردیبهشت ماه امسال، وزارت نفت سهمیه بندی بنزین را متوقف و نرخ بنزین را یکسان سازی کرد.
وی افزود: قرار است جلسهای نیز در این هفته درباره چگونگی اجرای این طرح با وزیرنفت برگزار شود.
سجادی با بیان این که بخش مربوط به قیمت در این طرح نهایی نشده است، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات در جایگاههای عرضه سوخت بیان کرد و گفت: در این طرح، شرکتها براساس خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، هزینه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که اجرای این طرح سبب ایجاد رقابت در میان جایگاهها می شود، اضافه کرد: جایگاه معمولی که خدمات زیادی ارائه ندهد، هزینه پایینی دریافت می کند اما جایگاههایی که کیفیت خدمات خود را بالا ببرند و رضایت مشتریان را جلب کنند، هزینه بیشتری را دریافت خواهند کرد.
تشکیل نخستین برند در اصفهان
سجادی درباره زمان اجرای این طرح ، گفت: دستورعمل این طرح در حال نهایی شدن است و پیش بینی می شود تا پایان سال اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: البته این طرح به صورت تدریجی اجرا می شود و قرار نیست همه برندها یک شبه تشکیل شده و همه جایگاهها یکباره به این طرح بپیوندند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای کامل این طرح زمانبر است و تحویل درخواست تشکیل بِرند، بررسی و صدور مجوز به زمان نیاز خواهد داشت.
سجادی اضافه کرد: پس از نهایی شدن و ابلاغ آیین نامه، متقاضیان می توانند درخواست خود را مطرح کنند و در صورت داشتن شرائط لازم، مجوز فعالیت آنها صادر می شود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تشکیل نخستین برند جایگاههای عرضه سوخت در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این برند تا پایان سال در این شهر آغاز به کار می کند.
سجادی با بیان این که قرار است ٤٠ پمپ بنزین تک سکو(کوچک) در زیرمجموعه یک برند در شهر اصفهان فعالیت کنند، افزود: این جایگاهها در قطعه زمین های کوچک ساخته شده اند.
وی ادامه داد: در تهران نیز برای ساخت جایگاههای تک سکو فراخوان داده شده و برنامه هایی برای اجرای این طرح در دست اجراست.
شرکتهای خارجی درخواستی برای تشکیل برند نداده اند
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره استقبال شرکتهای خارجی و بین المللی از این طرح گفت: تاکنون هیچ درخواستی توسط این شرکتها به شرکت ملی پخش ارائه نشده است.
سجادی ادامه داد: قیمت بنزین در ایران برای شرکتهای بین المللی جذابیتی ندارد و تاکنون مذاکره ای نیز انجام نداده اند.
هم اکنون بنزین عادی به قیمت هر لیتر یکهزار تومان و بنزین سوپر ١٢٠٠ تومان عرضه می شود. از پنجم اردیبهشت ماه امسال، وزارت نفت سهمیه بندی بنزین را متوقف و نرخ بنزین را یکسان سازی کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *