صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هر کاندیدایی باید مرز خود با دشمن را صریح و شفاف مشخص کند/مرز بندی کاندیداها با دشمن، از اولویت‌ها است

۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۵۹۰
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: همه کاندیدای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید مرزبندی خودشان را به صورت شفاف و صریح با دشمن روشن کنند و این یک مسئله قطعی است.
قرآن مجید در آیه ۵ سوره ابراهیم میفرماید:  وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ: و در حقيقت، موسى را با آيات خود فرستاديم [و به او فرموديم‏] كه قوم خود را از تاريكيها به سوى روشنايى بيرون آور، و روزهاى خدا را به آنان يادآورى كن، كه قطعاً در اين [يادآورى‏]، براى هر شكيباىِ سپاسگزارى عبرتهاست.

ایام الله از روزهایی است که قوم و ملتی از ظلمات بیرون می آیند و به نورهدایت روشن می‌شوند وخداوند از پیامبرانش میخواهد این روزها رابه آنان مکررا یاد آوری کنند.

9 دی هرسال ،سالگرد حماسه مردم و بحق از ایام الهی است که باعنایات الهی شور و شعور مردم حق طلب با بصیرت به اندیشه های مقام معظم رهبری بپا خواستند و گمراهان را از ظلمات بی بصیرتی به نور بصیرت رهنمون ساختند.

گرامیداشت نه دی در شکرگذاری و قدرشناسی از حرکت اقیانوس بزرگ ملت در حمایت از اصول اسلام وانقلاب اسلامی است.

رهبر حکیم انقلاب اوایل شهریور ماه سال گذشته در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت گفتند: « مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند»

بر این اساس داوطلبان نامزدی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز باید مرز و ارتباط خود را با فتنه و خطوط قرمز نظام مشخص کنند.

«حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی» در گفت‌وگو با  در ارتباط با ضرورت مرزبندی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با فتنه 88 و توجه داوطلبان به ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: همه کسانی که کاندیدای مجلس شورای اسلامی و یا خبرگان رهبری می‌شوند، باید مرزبندی خودشان را به صورت شفاف و صریح روشن کنند و این یک مسئله قطعی است. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *