صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

واکنش دادستان کل کشور به خبر دستگیری اعضای داعش در ایران/ ادعاهای بابک زنجانی درخصوص اموالش درخارج از کشور بی اساس بود

۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۰۰۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور با اشاره به بی اساس بودن تبلیغات داعش در کشور،گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به آگاهی و دشمن ستیزی مردم تبلیغات داعش در کشور را بی اساس می‌بینیم.
به گزارش  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در حاشیه «نشست معاونان عملیات پلیس آگاهی ناجا» با حضور در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من به دوستان پلیس آگاهی این است که اگر به جرایم خرد نرسیم علیرغم همه پیگیری‌ها در مسائل کلان باز هم احساس امنیت در جامعه ایجاد نمی‌شود.

دادستان کل کشور در واکنش به پیشنهاد برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: قانون تشدید مبارزه با مواد مخدر که مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام است همچنان به قوت خود باقی است.

وی افزود: بنای نظام جمهوری اسلامی ایران این است که بر اساس سیاست مصوب مقام معظم رهبری حرکت کند و در این رابطه سیاست‌های قطعی ابلاغی داریم.

وی با تأکید بر اینکه اراده نظام در همه بخش‌ها قضایی و انتظامی برخورد و پیگیری بی‌امان با قاچاقچیان است گفت: نسبت به قاچاقچیان هیچ گونه آتش‌بسی نخواهیم داشت.


در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از اعضای داعش کسی در کشور دستگیر شده است یا خیر،گفت: بحمدالله در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به آگاهی و دشمن ستیزی مردم تبلیغات داعش در کشور را بی اساس می‌بینیم.

وی ادامه داد: امروز نسبت به داعش صدای همه و  حتی کسانی که مظهر تشکیل و مبدأ داعش بودندو خودشان در کمک و تجهیز داعش دست داشتند از این گروه تروریستی اعلام تنفر می‌کنند .اما فساد جریان مفسد بر همگان  روشن است، کشورهای تشکیل دهنده داعش به ظاهر اعلام بیزاری از این گروهک می کنند اما در باطن به داعش کمک می کنند.

دادستان کل کشور افزود: در کشور ما با حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اوضاع تحت کنترل است.

رئیسی درباره ادعاهای بابک زنجانی مبنی بر اینکه پول هایی در خارج از کشور دارد، اظهار کرد: ادعاهای متهم در شرایط تحقیق مورد بررسی قرار گرفت و تیم های تحقیق به خارج از کشور اعزام شدند تاکنون اساسی برای ادعاهای متهم پیدا نکردیم، علیرغم تحقیقات انجام شده تاکنون میزان مالی که شناسایی شده همان میزان اموالی بوده که توسط دادستانی شناسایی شده است و ادعاهای او بی اساس است.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *