صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جزئیات جدید آزادسازی نرخ بلیت هواپیما

۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۸۸۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از جزئیات جدید آزادسازی نرخ بلیت هواپیما خبر داد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، اسعدی سامانی طی گفت وگویی اظهار کرد: این تصمیم به هر حال اقتصاد ایرلاین ها متعادل می شود و بخشی از گردش مالی در قالب شرکت های هواپیمایی رخ می دهد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی افزود: قیمت بلیت باید بر روی بلیت درج شده باشد تا مسافر بداند بلیتی که تهیه کرده با نرخ آزاد است یا خیر.

آزادسازی به معنی گران شدن نیست
وی ادامه داد: آزادسازی نرخ بلیت به منزله افزایش قیمت نیست شاید در برخی زمان ها با کاهش قیمت نیز همراه باشیم. تمام اقشار جامعه با حمل و نقل هوایی فراهم می کند ضمن اینکه افزایش خدمات و کیفیت منجر می شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: به هر حال با این تصمیم وضعیت مناسبت تری پیدا می کند و به ناوگان هوایی کمک می کند.

شفاف سازی
وی افزود: نظارت های لازم در این زمینه صورت می گیرد و شفاف سازی نرخ در دستور کار است و مسافرین که بلیت تهیه می کنند باید تاکید کنند که نرخ ها بر روی بلیت ها درج شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی در شان مردم ارائه دهیم و البته داشتن فرکانس پروازی بالا، مسافت کم مسیر و امکان استفاده از حمل و نقل جایگزین مشمول آزادسازی شده است.

آزادسازی برای همه خط ها نیست
وی تصریح کرد: البته مسیرهای کم تردد و کم مسافر آزادسازی صورت نمی گیرد و قیمت گذاری به صورت تکلیفی است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: در رابطه با حقوق مسافران درستورالعمل سازمان هواپیمایی ابلاغ کرده است باتوجه به گشایشی در اقتصاد صنعت هوایی با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما حاصل می شود شاهد افزایش کیفیت خواهیم بود.

مسافر حق انتخاب خواهد داشت
وی افزود: در گذشته امکان حق انتخاب وجود نداشته است اما با آزادسازی نرخ بلیت هواپیما امکان انتخاب از سوی مسافر ایجاد می شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: این طرح در راستای رفاه بیشتر مردم است و همه مردم می توانند از حمل و نقل هوایی استفاده کنند. دفتر رسیدگی به شکایات در سازمان هواپیمایی مستقر است و شماره 61022355 آماده دریافت شکایات است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *