اجرای طرح پنجره‌های امید در ایام محرم/ فراخوان جذب حامیان سلامت و کرامت

18:20 - 22 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۵۵۰
خبرگزاری میزان- معاون منابع داوطلبی و توسعه خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر لزوم گسترش خیر جمعی در جامعه از فراخوان جذب حامیان سلامت و کرامت ویژه ایام محرم در طرح پنجره‌های امید خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، حسن عبودی مزروعی با اشاره به نقش خیر جمعی و مشارکت‌های اجتماعی در فعالیت های انساندوستانه جمعیت هلال احمر گفت: تحقق و توسعه فعالیت های عام المنفعه این سازمان در حمایت از آسیب پذیرترین افراد جامعه مرهون همدلی و حمایت مردم نیکوکار است.

وی با بیان اینکه در کنار همه برنامه های امدادی جمعیت هلال احمر، تامین سلامت و حفاظت از زندگی انسان‌ها  به منزله یک برنامه و راهبرد مهم مدنظر است، ادامه داد: رشد خیر جمعی، اعتماد مردمی و مسئولیت پذیری اجتماعی از موضوعاتی است که سازمان داوطلبان به عنوان ارزشی اخلاقی دنبال می‌کند. 

معاون منابع داوطلبی و توسعه خدمات اجتماعی  سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: این سازمان در ایام محرم سعی کرده است زمینه‌های مشارکت مردم در امور مختلف را بیش از پیش فراهم کند و  برنامه‌های مهمی را به احترام حامیان  اجتماعی‌ اش دنبال کند که پنجره های امید ویژه حمایت از دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست، خانوادهای زندانیان نیازمند و بیماران کم بضاعت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله این برنامه هاست.

عبودی تامین کمک هزینه تحصیلی، کمک های معیشتی و درمانی  افراد مذکور را از اقدامات این طرح برشمرد و ادامه داد: در ایام محرم، جذب حامی در این برنامه در سراسر کشور فراخوان می شود و کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در خانه های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر جمع آوری می شود. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *