سردار رادان: آیت‌الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت

10:51 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۲۵۵
سردار رادان: آیت‌الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای شهادت خادمان ایران و اسلام؛ رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: با نهایت تأثر و تأسف شهادتِ شهید خدمت رئیس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردم شریفِ ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

همچنین فقدان نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به مردم غیور و قهرمان استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوند متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌نماییم. فراجا ضمن همدردی با ملت بزرگ و سلحشور، تلاش و مساعی لازم در جهت تأمین امنیت عمومی و برگزاری مراسم باشکوه وداع با بزرگان انقلاب اسلامی را به‌کار خواهد بست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *