بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر آماده کمک رسانی به مبتلایان امیکرون

9:25 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۵۹۱
سرپرست داوطلبان جمعیت هلال احمر از واگذاری ۶۰۰ دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ (دستگاه فشار مثبت دوطرفه تنفسی) برای درمان بیماران درگیر سویه امیکرون بستری در بیمارستان و مراکز درمانی سراسر کشور خبر داد.
-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به نگهداری و ترخیص ۶۰۰ دستگاه کمک تنفسی بای‌پپ در بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر، گفت: قرار است این دستگاه‌های کمک تنفسی با همکاری مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور به صورت امانی در اختیار مبتلایان به کرونا قرار گیرد.

وی افزود: مسئولان جمعیت هلال احمر برای آرامش و خدمت‌رسانی به مردم در آمادگی کامل هستند و جمعیت هلال احمر برای درمان بیماران مبتلا به سویه امیکرون که در بیمارستان‌ها با کمبود دستگاه مواجه‌اند، به کمک آنان شتافته است.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در همین راستا ۴۰۰ دستگاه بای پپ در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌گیرد تا به صورت دائمی در بیمارستان‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد و ۲۰۰ دستگاه نیز از طریق بانک امانات جمعیت هلال احمر به صورت امانی و با هماهنگی پزشک متخصص در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار خواهد گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *